Blog

Καλή τύχη! Αν σας έδινα μια ευχή για τη μέρα που δίνετε Μαθηματικά στις Πανελλαδικές εξετάσεις τότε αυτή θα ήταν η πιο εύστοχη ευχή που θα μπορούσα ολόψυχα να δώσω. Μεταξύ μας, χρειάζεστε αρκετή τύχη και φυσικά συστηματική προετοιμασία για να αναμένεις ένα πολύ καλό βαθμό στα Μαθηματικά των Πανελληνίων εξετάσεων. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως σε εύκολα θέματα περίπου 7 στους 10 μαθητές δεν καταφέρνουν να ξεπεράσουν τη βάση, ενώ η αναλογία μπορεί να πλησιάσει το 9 στα 10 όταν στα θέματα ανεβαίνει ο βαθμός δυσκολίας. Σε λίγες ημέρες θα κληθείτε να εφαρμόσετε ό,τι μάθατε ή δεν μάθατε τα τρία τελευταία χρόνια της φοίτησή σας στο Λύκειο. Παράδοση πλέον αποτελεί για μένα τα τελευταία ν(;) χρόνια της καριέρας μου ως καθηγητής, την τελευταία ημέρα πριν τις εξετάσεις να δίνω -μαζί με την ευχή μου- μερικές συμβουλές έτσι ώστε όλοι οι μαθητές να γράψουν ό,τι καλύτερο μπορούν. Το ζητούμενο στα Μαθηματικά είναι να κάνεις έναν καλό αγώνα. Κάποιες φορές δεν κερδίζεις αλλά είσαι ευχαριστημένος που αγωνίστηκες τίμια. Που ξεκίνησες από το θέμα το οποίο κατά την κρίση σου πιστεύεις ότι το «έχεις» καλύτερα. Που ακόμα και αν κάποιο ερώτημα δεν μπόρεσες να το «βγάλεις» βρήκες το ψυχικό σθένος να το αφήσεις και να πας στο επόμενο το οποίο σου φάνηκε τελικά «γελοίο». Που προσπάθησες ένα δύσκολο θέμα ακόμα και αν με τη πρώτη δε σου βγήκε, αλλά τελικά με την τρίτη ή τέταρτη το έλυσες το άτιμο! Που ακόμα και αν ένα θέμα νιώθεις ότι δεν το «είχες» και θα έπαιρνες μηδέν μόρια, το προσπάθησες και κατάφερες να βγάλεις έστω ένα ερώτημα και πήρες 5 μόρια που στην τελική μπορεί όπως συνηθίζω να λέω, να ισοδυναμούν με μερικά χιλιόμετρα απόσταση από τον τόπο σου τη στιγμή που θα συμπληρώνεις το μηχανογραφικό σου. Ο χρόνος στις εξετάσεις παύει να θεωρείται από τους μαθητές ως η ρομαντική τέταρτη διάσταση και μεταφράζεται σε έναν από τους μεγαλύτερους εφιάλτες όλων. Τρεις ώρες στα αυτιά αυτών που δεν δίνουν πανελλαδικές ίσως ακούγεται ως αρκετός χρόνος για να κάνουν πολλά πράγματα, όμως για τους συμμετέχοντες, αυτό μπορεί να είναι τρεις, άντε τέσσερις κλεφτές ματιές στο ρολόι τους το οποίο πρέπει να αποτελεί απαραίτητο αξεσουάρ κάθε υποψήφιου. Η σωστή διαχείριση του χρόνου σε αυτή την περίπτωση αποτελεί μαγική συνταγή επιτυχίας. Άγχος δημιουργούν τα πάντα εκείνη την ημέρα. Το σχολείο, οι άγνωστοι καθηγητές, οι συμμαθητές που νομίζουν ότι θα...«σφάξουν» ή που επιχειρούν να σε αγχώσουν χωρίς λόγο και πολλά άλλα. Όχι όμως το ρολόι. Το ρολόι είναι εκεί για να ενημερώνει και όχι να αγχώνει. Ξέρεις από πριν πόσο περίπου χρόνο θα ξοδέψεις σε κάθε θέμα. Ξέρεις ότι δεν είναι καλό να ξεφύγεις γιατί αυτό μπορεί να σου στοιχίσει ένα άλλο θέμα που θα το έλυνες ευκολότερα και γρηγορότερα αλλά δεν μπορούσες να το ξέρεις από πριν. Time management είναι η πιο απλή διαδικασία αλλά ταυτόχρονα ο τρόπος να παίξεις τον καλύτερό σου αγώνα. Τελευταία παράκληση. Οι εξετάσεις είναι το μονοπάτι και τα μαθηματικά ένα μέρος αυτού. Ακόμη και αν δεν καταφέρεις να το τρέξεις, τουλάχιστον περπάτησέ το. Απλά τερμάτισε και θα δεις πως η συγκεκριμένη δοκιμασία δεν είναι μονόδρομος για κάθε ( ∀ ) επιτυχία στη ζωή. Υπάρχουν ( ∃ ) αρκετοί δρόμοι που τελικά συγκλίνουν ( lim ) στην ανθρώπινη ολοκλήρωση ( ). ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ σε όλους! Χάρης Αγκυρόπουλος, BSc, MSc, PhDc Ακαδημαϊκός Διευθυντής Καθηγητής New York College cagiropoulos@nyc.grRead more
Η οικονομική ανάπτυξη της Κίνας είναι αδιαμφισβήτητη. Τα προηγούμενα χρόνια το Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν της (Α.Ε.Π.) αυξάνονταν με τους ταχύτερους ρυθμούς διεθνώς (πάνω από 10% ετησίως). Δικαιολογημένα η Κίνα ανήκει στους BRICS (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα και Νότια Αφρική) και στους G-20 (οι 20 μεγαλύτερες οικονομίες του πλανήτη). Βέβαια, τελευταία η οικονομία της παρουσιάζει σημάδια κόπωσης και οι ρυθμοί ανάπτυξης έχουν μειωθεί αισθητά. Η επέκταση της διεθνούς κρίσης χρέους, τα δημοσιονομικά ελλείμματα και οι μακροοικονομικές ανισορροπίες στα ισοζύγια πληρωμών των ισχυρών οικονομιών πλήττουν και την Κίνα, η οποία κατέχει το μισό περίπου χρέος των Η.Π.Α., ενώ το εθνικό της νόμισμα (γουάν) παίζει σημαντικό ρόλο στις διεθνείς συναλλαγματικές και εμπορικές συναλλαγές. Πρόσφατα, γίνεται πολύς λόγος για τη δυνατότητα σύναψης στενότερων εμπορικών επαφών και στρατηγικών επενδυτικών συμφωνιών μεταξύ Ελλάδας και Κίνας, ως αντιστάθμισμα στις περιορισμένες άμεσες ξένες επενδύσεις που δρομολογούνται στη χώρα μας και ως έναν τρόπο επανεκκίνησης της χειμαζόμενης οικονομίας μας. Οι προθέσεις μπορεί να κρίνονται θετικές. Άλλωστε Ελλάδα και Κίνα διατηρούν αρμονικές σχέσεις, κυρίως μετά την "απόβαση" των Κινέζων στο λιμάνι του Πειραιά, μέσω της COSCO. Μέχρι την ημέρα που γράφονταν αυτό το άρθρο τα αποτελέσματα της επένδυσης της κινεζικής COSCO στον Πειραιά υπήρξαν θετικά. Ακόμη και στον κλάδο του τουρισμού οι Κινέζοι επιλέγουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους ή κάποιο ελληνικό νησί για την τέλεση του γάμου τους, γεγονός που αποφέρει κέρδη για τους εμπλεκόμενους Έλληνες επιχειρηματίες και τόνωση της τουριστικής προβολής της Ελλάδας. Όμως, σύμφωνα με τη σοφή ρήση "ένα χελιδόνι δε φέρνει την άνοιξη!". Με άλλα λόγια, απαιτείται άνοιγμα της οικονομικής διπλωματίας μας προς όσο το δυνατόν περισσότερα κράτη που διαθέτουν το επιχειρηματικό υπόβαθρο και τη θέληση να επενδύσουν στην Ελλάδα. Ενδεικτικά αναφέρω τις Η.Π.Α., τη Ρωσία, την Αγγλία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ινδία κ.ά. Ορισμένες από αυτές έχουν ήδη εκδηλώσει έμπρακτα την επιθυμία τους να συνδράμουν επενδυτικά σε διάφορα έργα στην Ελλάδα, ώστε και οι δημόσιες ή ιδιωτικές εταιρείες των χωρών αυτών να επωφεληθούν από άποψη κερδοφορίας, αλλά και η Ελλάδα να αποκομίσει οικονομικά οφέλη: πρώτον σε όρους αύξησης του Α.Ε.Π. και δεύτερον με τη δημιουργία θέσεων εργασίας, που τις έχει τόσο πολύ ανάγκη. Το ζητούμενο, ωστόσο, είναι εάν το επίσημο ελληνικό κράτος θα βοηθήσει προς την κατεύθυνση της προσέλκυσης ξένων επενδύσεων που σαφώς θα συντελέσουν στην πολυπόθητη ανάπτυξη της οικονομίας. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, χρειάζεται η παροχή γενναίων επενδυτικών και φορολογικών κινήτρων στους ενδιαφερόμενους Έλληνες ή ξένους επενδυτές και συγκεκριμένα η μείωση της φορολογίας κατά 5% εώς 10% από το 29% που βρίσκεται σήμερα και λειτουργεί αποτρεπτικά για επενδυτικές πρωτοβουλίες, όταν στις γειτονικές χώρες π.χ. Βουλγαρία, Τουρκία, Κύπρος δεν υπερβαίνουν το 15%. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η Ιρλανδία σημείωσε 26.3% ανάπτυξη για το 2015 λόγω του χαμηλού συντελεστή εταιρικής φορολογίας (12.5%), που οδήγησε στην μετεγκατάσταση πολυεθνικών, κυρίως αμερικανικών επιχειρήσεων στην Ιρλανδία. Ένας σοβαρός επενδυτής δεν θα αναλάβει το επενδυτικό ρίσκο σε μια χώρα που το φορολογικό και θεσμικό της πλαίσιο προσφέρει περιορισμένες ευκαιρίες για επιχειρηματική δραστηριότητα. Ούτε η Κίνα ούτε κάποιο άλλο κράτος μπορεί να μας βγάλει από το αδιέξοδο, αν δεν διορθώσουμε τα κακώς κείμενα, αν δεν προβούμε σε διαρθρωτικές αλλαγές, σοβαρές μεταρρυθμίσεις στην αγορά εργασίας π.χ. μείωση των εργοδοτικών εισφορών τουλάχιστον κατά 5%, μέτρο που θα περιορίσει τη μαύρη, ανασφάλιστη εργασία και θα αυξήσει την απασχόληση, μειώνοντας παράλληλα το εργασιακό κόστος για τους εργοδότες. Επιπλέον, ας δρομολογηθεί επιτέλους το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και η χωρίς στρεβλώσεις απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας προς όφελος των καταναλωτών και των εμπλεκόμενων εταιρειών. Τα οφέλη του πλήρους ανταγωνισμού έχουν γίνει αποδεκτά ακόμη και από τους πολέμιούς του με πρωταρχικό παράδειγμα τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Ας αξιοποιήσουμε αποδοτικότερα με στρατηγικό σχεδιασμό τα ανταγωνιστικά και συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, π.χ. στους κλάδους του τουρισμού, της κρουαζιέρας και της ναυτιλίας, προτάσσοντας την κατασκευή τουριστικών υποδομών όπως μαρίνων, υδατοδρομίων, καταδυτικών και χιονοδρομικών κέντρων, γηπέδων γκολφ κ.ά., προωθώντας το θεματικό και εναλλακτικό τουρισμό και επιμηκύνοντας την τουριστική περίοδο. Επιπρόσθετα, χρειάζεται να δοθούν κίνητρα για να αναζωογονηθεί το ναυπηγικό και επισκευαστικό έργο αρχικά των ναυπηγείων του Σκαραμαγκά, της Ελευσίνας και κατόπιν άλλων ναυπηγείων όπως π.χ. το Νεώριο Σύρου, αναλαμβάνοντας παραγγελίες από Έλληνες και ξένους πλοιοκτήτες. Τέλος, υπογραμμίζω πως, αν δε δραστηριοποιηθεί εντατικά η οικονομική μας διπλωματία διανοίγοντας νέους εμπορικούς και επιχειρηματικούς διαύλους επικοινωνίας και συντελώντας αποφασιστικά στην υπογραφή στρατηγικών συμφωνιών με κράτη και πολυεθνικές εταιρίες και αν δεν συνοδεύονται τα επίσημα ταξίδια του Έλληνα Πρωθυπουργού από αναγνωρισμένους Έλληνες επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται σε αντιπροσωπευτικούς και δυναμικούς κλάδους της οικονομίας με στόχο την υπογραφή διμερών, πολυεπίπεδων επιχειρηματικών και επενδυτικών συνεργασιών, τότε είναι πολύ δύσκολο η στροφή προς την Κίνα ή οποιαδήποτε άλλη μεγάλη οικονομική δύναμη να βοηθήσει την Ελλάδα, ώστε να απαγκιστρωθεί από τη στενωπό της οικονομικής κρίσης την οποία αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια. Γιώργος Κωνσταντινίδης, οικονομολόγος, Διδάκτωρ Παντείου Πανεπιστημίου, συγγραφέας του βιβλίου “Συσσώρευση Κεφαλαίου και Παγκοσμιοποίηση στην Τουρκία Διαχρονικά”, εκδόσεις Παπαζήση, 2009. «Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΗΧΩ»Read more
“The future depends on what you do today” Mahatma Gandhi Senior project in Computer Science is an excellent opportunity for a student to work on a large scale problem, combine knowledge and skills acquired during their studies, and prove that they have the optimum skill: the ability to learn new things. An important area of research is the Internet of Things (IoT) and its applications to vertical sectors, such as...Read more
Μια αναμέτρηση από τα παλιά Από τις αρχές του 20 ου αιώνα, οι προεδρικές εκλογές στην Αμερική ενθουσίαζαν το κοινό τόσο εντός όσο και εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών. Πόσο μάλλον σήμερα, που οι ειδήσεις είναι κατά πολλούς ένα κυλιόμενο σόου, με κάθε 24ωρο να φέρνει τα δικά του «sound bytes» και «top stories». Με την νίκη της Δύσης στον Ψυχρό Πόλεμο και την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης στις αρχές της...Read more
Shipping is a cornerstone of the world commerce that supports global economic and social growth; a very demanding and highly competitive industry defined by increasing commercial, operational and technical complexities. The Master of Science (M.Sc.) in Global Shipping offered by the University of Greenwich constitutes of a blend of global management courses along with specialised shipping courses to provide the graduates with a thorough knowledge of shipping management and the...Read more
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας οι εισακτέοι σε σχολές Διοίκησης το 2015 ήταν περίπου 5,000 σε σύνολο 58,000 μαθητών (https://minedu.gov.gr). Αυτό μεταφράζεται σε ποσοστό περίπου 8,7%. Με άλλα λόγια περίπου 9 στους 100 εισακτέους προτίμησαν κάποια σχολή με πρωτεύων επιστημονικό αντικείμενο το management. Τελικά όμως το management είναι επιστήμη ή τέχνη; Εάν καθορίζουμε την τέχνη ως προσωπική ικανότητα ή δεξιότητα τότε το management έχει ορισμένα καλλιτεχνικά συστατικά. Απ’ την άλλη, οι στόχοι των σύγχρονων στελεχών απαιτούν τη χρήση τεχνικών, πρακτικών και μεθοδολογιών. Επομένως συνθέτοντας τις δύο αυτές αντιλήψεις θα μπορούσαμε να καταλήξουμε πως η επιστήμη και η τέχνη συντρέχουν με το management να αποτελεί το σημείο τομής τους. Η τάση της αγοράς να συγκλίνει στη μακροχρόνια ισορροπία αποτελεί θεμελιώδη αρχή στους οικονομικούς και χρηματοοικονομικούς κύκλους. Κάτι τέτοιο μοιάζει να συμβαίνει και στην αγορά των MBA (Master in Business Administration) προγραμμάτων. Η ζήτηση για μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στο management ολοένα και μεγαλώνει με φυσικό επακόλουθο η προσφορά να προσπαθεί να καλύψει τη ζήτηση και ως εκ τούτου η αγορά αυτών των μεταπτυχιακών προγραμμάτων πραγματικά να ανθεί. Άραγε υπάρχει στα αλήθεια κάποια θέση/ειδικότητα/εταιρεία όπου δεν δημιουργείται θέμα διαχείρισης; Από το απλό, διαχείριση χρόνου (Time Management) το οποίο όλες οι μεγάλες εταιρίες προσπαθούν να βελτιστοποιήσουν με κάθε τρόπο, μέχρι και σε πιο εξειδικευμένα ζητήματα διαχείρισης οργανωτικών αλλαγών (Change Management) κάθε στέλεχος – εταιρεία προσπαθεί να διαχειριστεί τα προβλήματα που προκύπτουν με όσο το δυνατόν λιγότερες διαθέσιμες πηγές αλλά με όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα. Αρκετά τμήματα δημοσίων και ιδιωτικών Πανεπιστημίων, κυρίως του εξωτερικού, προσφέρουν προγράμματα MBA τόσο για νέους φοιτητές όσο και για έμπειρα στελέχη επιχειρήσεων. Ωστόσο, ο συνδυασμός της άρτιας ακαδημαϊκής εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας αποτελεί το βασικό κριτήριο επιλογής των υποψηφίων οι οποίοι ενδιαφέρονται να ακολουθήσουν το μονοπάτι που θα τους οδηγήσει στον κόσμο των επιχειρήσεων και των πολυεθνικών εταιριών. Το New York College σε συνεργασία με το Βρετανικό Πανεπιστήμιο του Μπόλτον ( University of Bolton ) προσφέρουν τα τελευταία χρόνια ίσως το καλύτερο πρόγραμμα για στελέχη επιχειρήσεων και όχι μόνο . Το πρόγραμμα βασίζεται στο άρτια καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό το οποίο ταυτόχρονα διαθέτει μεγάλη εργασιακή εμπειρία στην ευρύτερη αγορά, της οποίας αποτελεί ενεργό και αναπόσπαστο κομμάτι. Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά με τα υπόλοιπα προγράμματα που προσφέρονται στην Ελλάδα τα οποία συνήθως προσπαθούν να καλύψουν ένα από τα δύο συστατικά και τα οποία χαρακτηρίζουν ένα πρόγραμμα επιτυχημένο ή μέτριο. Όλα αυτά βέβαια υπό την αιγίδα του εκπαιδευτικού ομίλου New York College το οποίο τα τελευταία 20 χρόνια αποτελεί ορόσημο στο χώρο της εκπαίδευσης θέτοντας ως βασική του αρχή μια έννοια, η οποία στους επιχειρηματικούς κύκλους εκφράζεται ως το σύγχρονο «δόγμα» και δεν είναι άλλη από την έννοια της ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (innovation). Πριν από μερικές δεκαετίες λέγαμε πως το σύγχρονο στέλεχος επιχείρησης που δεν συμβαδίζει με την τεχνολογική εξέλιξη θα θεωρείται σχεδόν αναλφάβητος αναγκάζοντας το ίδιο το σύστημα να τον/την απορρίψει. Στις μέρες μας είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πως κάθε στέλεχος είναι τουλάχιστον άριστα εξοικειωμένο με κάθε μορφή τεχνολογίας και σε κάποιες περιπτώσεις είναι και εξειδικευμένο με κάποιες από αυτές τις μορφές. Σήμερα, πολλά ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων ισχυρίζονται πως η σημασία της τεχνολογικής γνώσης έχει παραδώσει τη θέση της όχι μόνο στη γνώση αλλά στην εξειδίκευση της επιστήμης της διοίκησης. Μήπως τελικά σε λίγα χρόνια το MBA θα αποτελεί προαπαιτούμενο για κάθε στέλεχος; Χάρης Αγκυρόπουλος Ph.D.c., M.Sc Ακαδημαϊκός Διευθυντής Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων- University of Bolton (MBA, MPhil & PhD) New York CollegeRead more
How many grains of sand make up a sand hill? Do you see one or two interpretations in “There is a bat in the attic”? In “Some guy kissed every girl” how many guys are we talking about? Why does the sentence “Colorless green ideas sleep furiously” sound odd? If you find tackling these questions a fascinating venture, then Meaning in Language is the course for you! It offers an...Read more
Τα τελευταία χρόνια η διδασκαλία των αγγλικών έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές επάγγελμα και έχει εξελιχθεί παγκοσμίως σε έναν από τους πιο γρήγορα αναπτυσσόμενους τομείς. Η μεθοδολογία έχει γίνει πιο επικοινωνιακή και βλέπει τον μαθητή σαν το κέντρο της διδακτικής εμπειρίας. Συνεχώς συζητούνται νέοι τρόποι ώστε να κάνουμε τους μαθητές πιο αυτόνομους και να τους δείξουμε ότι η αγγλική γλώσσα είναι η διεθνής γλώσσα που τους περιβάλει όπου κι αν βρίσκονται και όχι μόνο μέσα στην τάξη. Αυτή η τάση προς έναν πιο εποικοδομητικό τρόπο διδασκαλίας που θα αντανακλά τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών είναι πλέον παγκόσμια. Έτσι οι καθηγητές Αγγλικών σήμερα πρέπει να παρακολουθούν τις καταιγιστικές εξελίξεις στον τομέα εάν θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και στην παγκόσμια. Ωστόσο, τόσο στη χώρα μας όσο και στο εξωτερικό οι καθηγητές Αγγλικών πρέπει να έχουν μια γκάμα δεξιοτήτων καθώς η μοντέρνα τάξη έχει χαρακτηριστικά που δεν είχε η πιο κλασσική τάξη. Για παράδειγμα, στις μέρες μας η τεχνολογία έχει για τα καλά ενταχθεί και στην τάξη της ξένης γλώσσας όχι μόνο με τη μορφή των διαδραστικών πινάκων αλλά και την πληθώρα διδακτικών εργαλείων που το διαδίκτυο μπορεί να προσφέρει. Ένα άλλο παράδειγμα είναι οι εξελίξεις στην πιστοποίηση γλωσσομάθειας, η οποία κινείται με γνώμονα τον αντικατοπτρισμό της «πραγματικής γλώσσας» μέσα στις απαιτήσεις που κάθε εξεταστικός φορέας της πιστοποίησης αγγλομάθειας έχει από τον υποψήφιο. Έτσι δεν αρκεί πια να ξέρει ο/η μαθητής/τρια καλή γραμματική και να έχει ένα καλό λεξιλόγιο, παρά πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει την Αγγλική γλώσσα με άνεση σε διάφορες επικοινωνιακές καταστάσεις. Και αυτό πρέπει να του το διδάξει ο καθηγητής του ή η καθηγήτριά του. Με λίγα λόγια, το επάγγελμα του καθηγητή των αγγλικών είναι σήμερα πιο συναρπαστικό αλλά και πιο απαιτητικό όσον αφορά τις δεξιότητες που πρέπει να έχει εκείνος ή εκείνη που του ασκεί. Τα προγράμματα bachelor και Master στην Αγγλική Γλώσσα και Διδασκαλία του Πανεπιστήμιου του Greenwich που το New York College προσφέρει με μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα είναι το μοναδικό πρόγραμμα στη χώρα μας που προσεγγίζει το επάγγελμα του καθηγητή αγγλικών πολύπλευρα και στηριζόμενο στις τάσεις που καταδεικνύονται από τα αποτελέσματα των πιο πρόσφατων ερευνών στον τομέα της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας. Πράγματι, συνδυάζοντας την έρευνα με την πρακτική στη τάξη, τα προγράμματα του University of Greenwich δίνουν τη δυνατότητα στους φοιτητές να εμβαθύνουν σε τομείς αιχμής όπως ψυχογλωσσολογία, κοινωνιογλωσσολογία, σημασιολογία, διδασκαλία ξένης γλώσσας σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες καθώς και νέες τεχνολογίες, ενώ οι φοιτητές καλούνται να κάνουν πρακτική σε πολυπολιτισμικές τάξεις που εγγυάται το New York College από το πρώτο έτος σπουδών. Παναγιώτα Φρυτζαλά, MA, BA Καθηγήτρια ΒΑ/ΜΑ English Language & Teaching University of Greenwich New York CollegeRead more
With the occasion of the International No Tobacco Day on 31 May, it would be wise for those that smoke to be aware of the chemical and toxic substances that they ingest while those who do not smoke to know why they should steer clear of smoking conventional or electronic cigarettes. Included in the red list of chemical substances present in cigarette smoke before and after it is burned are...Read more
Smartphones allow young people to feel constantly connected during a stage of development when belonging and social identity is of upmost importance. They allow access to a wealth of information in seconds and their use in the classroom can even enhance learning and student engagement (when used for specific learning outcomes). However, along with these advantages there is also increasing evidence that using mobile devices may be associated with a...Read more

Pages