• English
  • Ελληνικά
  • English
  • Ελληνικά

Είμαστε περήφανοι για του καθηγητές και τους αποφοίτους μας!

Τετ, 03/07/2018 - 13:08

Τέσσερις καθηγητές  του New York College Θεσσαλονίκης που διδάσκουν στο Πτυχιακό πρόγραμμα  «Αγγλική γλώσσα και διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας» του Πανεπιστημίου του Greenwich και δύο απόφοιτοί  του προγράμματος δημοσίευσαν τα άρθρα τους στο περιοδικό Humanising Language Teaching  

 

Dr. Ifigeneia Dosi and Selini Kamoura

Elicited Imitation Tasks as Measurement of Language and Working Memory: Evidence from L2 learners of English, 

 

Foteini Malkogeorgou and Vasiliki Papadopoulou

Multimodal Processing and Cognitive Load: Exploring EFL Learners’ Perceptions on the Effect of Bimodal Subtitling on Listening Comprehension,

 

Dr. Kyriaki Koukouraki

A Task-based Approach to EAP

 

Olga Christodoulou

The Influence of the Individual Learning Styles in Second Language Learning: How Inclusive Can Teaching Strategies Be?