• English
  • Ελληνικά
  • English
  • Ελληνικά

BS. in Marketing (SUNY-ESC)

Γνωστικά Αποτελέσματα:

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι φοιτητές θα μπορούν να::

  • Αποκτήσουν εις βάθος γνώση  της Διοίκησης marketing , της συμπεριφοράς καταναλωτή, της διοίκησης πωλήσεων, της έρευνας marketing, του marketing υπηρεσιών, της ηθικής των επιχειρήσεων και του διεθνούς marketing

  • Έχουν γνώση σε βασικούς τομείς των επιχειρήσεων όπως κατανόηση της διοικητικής επιστήμης, οικονομικών, λογιστικής, ΗΥ και πληροφορικών συστημάτων, οργανωσιακής συμπεριφοράς, εμπορικό δίκαιο και ηθική

  • Έχουν ένα θεμέλιο στην επιστήμη και τις ελεύθερες σπουδές μέσα από το πρόγραμμα γενικής παιδείας

  • Ερμηνεύουν, αναλύουν, και εφαρμόζουν την γνώση τους για να λύσουν πρακτικά προβλήματα marketing  σε διάφορους τύπους επιχειρήσεων, σε τοπικό και διεθνές περιβάλλον.

  • Κατανοούν τις κοινωνικο-οικονομικές δυνάμεις που επηρεάζουν το marketing, καθώς και τις στρατηγικές και διοικητικές όψεις του marketing

  • Ακολουθήσουν μεταπτυχιακές σπουδές ή να πάρουν επαγγελματικά προσόντα στο marketing

Δεξιοτητες:

Ως αποτέλεσμα της ολοκλήρωσης του προγράμματος, οι φοιτητές θα πρέπει να έχουν αποκτήσει τις ακόλουθες δεξιότητες και αξίες:

  • Εξαιρετικές δεξιότητες σε γραπτή και προφορική επικοινωνία

  • Δείχνουν αναλυτικές και κριτικές δεξιότητες αναγκαίες για την λήψη υγειών επιχειρηματικών και προσωπικών αποφάσεων

  • Αριθμητικές και ποσοτικές δεξιότητες, όπως ανάλυση δεδομένων, ερμηνεία και προβολή

  • Αποτελεσματική χρήση τεχνολογίας επικοινωνίας και πληροφορίας για εφαρμογές στις επιχειρήσεις

  • Αποτελεσματική αυτοδιαχείρηση χρόνου, σχεδιασμού και συμπεριφοράς, κίνητρα, ατομική πρωτοβουλία και επιχειρηματικότητα

  • Αυτογνωσία, ανοικτότητα και ευαισθησία στην ποικιλομορφία σχετικά με ανθρώπους, πολιτισμούς και επιχειρήσεις

Τα περισσότερα προγράμματα bachelor's απαιτούν από τον σχεδιασμό τους 4 ακαδημαϊκά έτη πλήρους φοίτησης. Οι φοιτητές έχουν και την επιλογή της μερικής φοίτησης.

Οι απόφοιτοι του marketing συνήθως εργάζονται σε διάφορες θέσεις που περιλαμβάνουν: σχεδιασμό, διαφήμιση, προώθηση, δημόσιες σχέσεις και σχέσεις με ΜΜΕ, ανάπτυξη προϊόντος, διανομή, χορηγίες και έρευνα.
Ο ρόλος έχει συχνά προκλήσεις, ποικιλία και ενδιαφέρον. Καθώς πολλοί οργανισμοί έχουν τμήμα marketing, οι ειδικοί marketing μπορεί να εργαστούν και στον Δημόσιο και στον Ιδιωτικό τομέα: από τις τράπεζες, στο λιανεμπόριο, στα ΜΜΕ, έως τους εθελοντικούς μη-κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
 

Οι απόφοιτοι μας στο marketing έχουν βρει εργασία στην διαφήμιση, τις πωλήσεις, και στην ανάπτυξη προϊόντος, κυρίως στον τομέα υπηρεσιών. Το πιο κοινό σημείο εκκίνησης είναι το Τμήμα Πωλήσεων, και η ζήτηση στην τοπική αγορά για πωλήσεις έχει αυξηθεί και αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνει λόγω της τάσης μεταμόρφωσης της οικονομίας σε οικονομία υπηρεσιών.

Στο NewYorkCollege: Με το Πτυχίο στο marketing γίνεστε δεκτοί στα περισσότερα MBA και MA ή/και MSc προγράμματα που προσφέρονται στο New York College. Οι περισσότεροι φοιτητές επιλέγουν να συνδυάσουν την εργασία με περεταίρω σπουδές, επιλέγοντας ένα από τα δικά μας προγράμματα ΜΒΑ, σε Διεθνές Marketing, που προσφέρεται στο NYC σε συνεργασία με το  Paris Graduate School of Management.

Σε Ιδρύματα του Εξωτερικού: Οι απαιτήσεις για εισαγωγή σε μεταπτυχιακές σπουδές διαφέρουν από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο. Εντούτοις, το πτυχίο του SUNY/Empire State College γίνεται αποδεκτό από τα περισσότερα πανεπιστήμια στις ΗΠΑ και από όλα στην Μ. Βρετανία. Τα δημοφιλή πανεπιστήμια συνήθως απαιτούν εκτός από το πτυχίο, βαθμολογία (GPA) μεγαλύτερη από 3.0. Αν ενδιαφέρεστε για ευκαιρίες σπουδών στο εξωτερικό, συμβουλευθείτε τους επόπτες καθηγητές σας ενωρίς στις σπουδές σας μαζί μας και μέσω του τμήματος Φοιτητικών Υποθέσεων ελάτε σε επαφή με τους αποφοίτους μας που συνέχισαν τις σπουδές τους στο εξωτερικό