• English
  • Ελληνικά
  • English
  • Ελληνικά

Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (Κατεύθυνση: Marketing)

Το Marketing θεωρείται ένας ιδιαίτερα ανταγωνιστικός και δημοφιλής χώρος επαγγελματικού προσανατολισμού που απαιτεί στρατηγική σκέψη και δημιουργικές ιδέες. Το Bachelor στις Σπουδές Διοίκησης με κατεύθυνση Marketing αποτελεί ένα δυνατό χαρτί εκκίνησης για μια καριέρα στον συναρπαστικό κόσμο της στρατηγικής προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα που σχεδίασε το Πανεπιστήμιο του Greenwich, θα ανακαλύψετε όλες τις πτυχές της διαχείρισης μιας φίρμας, τις σύγχρονες πρακτικές της παγκόσμιας αγοράς, τις μεθοδολογίες και τις νέες τεχνολογίες γύρω από το αντικείμενο αυτό.

Η γνώση του μάρκετινγκ και της προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών αποτελεί ένα παράγοντα-κλειδί για όλες τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Το BA in Business Studies (Marketing) αποτελεί μέρος μίας ομάδας προγραμμάτων “τελευταίας γενιάς” που σχεδιάστηκαν από το Πανεπιστήμιο του Greenwich στο πλαίσιο ενός πενταετούς ανασχεδιασμού, με στόχο την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων που αφορούν στις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές πέρα από τη παραδοσιακή θεωρητική προσέγγιση. Έχοντας αποκτήσει ένα δυνατό υπόβαθρο στη διοίκηση επιχειρήσεων ο απόφοιτος του προγράμματος θα έχει παράλληλα εξειδικευτεί σε θέματα Μάρκετινγκ για να διακριθεί στον ανταγωνιστικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο διεθνές επιχειρηματικό στίβο, ενώ ταυτόχρονα θα έχει θέσει τα θεμέλια για μεταπτυχιακές σπουδές σε τομείς που σχετίζονται με σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ.

 

Quick info

Διάρκεια: Τρία χρόνια

Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλικά

Ακαδημαϊκά Εξάμηνα: Δύο

Εξεταστική περίοδος: Μάιος, Αύγουστος

 

Προϋποθέσεις εισαγωγής

Απολυτήριο Λυκείου

Αγγλική Γλώσσα Επιπέδου IELTS 6.0 ή αντίστοιχο

Πρώτο Έτος

  • Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη
  • Εισαγωγή στις Επιχειρηματικές Διαδικασίες
  • Επιχειρηματικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη
  • Εισαγωγή στα Οικονομικά για Επιχειρήσεις
  • Διαχείριση Έργου

 

Δεύτερο Έτος

  • Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη 2
  • Δημιουργικότητα και Λήψη Αποφάσεων στις Επιχειρήσεις
  • Διαχείριση Λειτουργιών
  • Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργου
  • Διοίκηση Μάρκετινγκ
  • Παγκόσμια Διοίκηση Μάρκετινγκ

 

Τρίτο Έτος

  • Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη 3
  • Στρατηγική Διοίκησης
  • Σύγχρονα Θέματα Μάρκετινγκ
  • Ανάπτυξη Μικρών Επιχειρήσεων

Οι απόφοιτοι απασχολούνται σε εταιρείες διαχείρισης και ανάπτυξης πελατολογίου, σε εταιρείες έρευνας αγοράς, συμβουλευτικές, διαφημιστικές και σε άλλες εξειδικευμένες θέσεις μάρκετινγκ.