REQUEST INFO

REQUEST INFO

APPLY NOW

APPLY NOW

INTERESTED IN THIS COURSE?

Request more information about this specific program




*Birth Date





By sending this form you agree that the information you have provided will be stored in our database in order to reply to your request, as well as to inform you about our educational programs.
Soft Skills για ανθεκτικότητα (Resilience) και Ανταγωνιστικότητα (Competitiveness) των επιχειρήσεων σε εποχές αβεβαιότητας

Soft Skills για ανθεκτικότητα (Resilience) και Ανταγωνιστικότητα (Competitiveness) των επιχειρήσεων σε εποχές αβεβαιότητας


Απόκτησε σε 15 μόνο ώρες τα soft skills που χρειάζεσαι για Aνθεκτικότητα (Resilience) και Ανταγωνιστικότητα (Competitiveness), αξιοποιώντας τις συμβουλές και κατευθύνσεις 5 κορυφαίων στελεχών της ελληνικής αγοράς! Μάθε απλά και πρακτικά πως να ξεχωρίσεις, πως να γίνεις πιο αποδοτικός και πως να ασκήσεις αποτελεσματική ηγεσία και διοίκηση βάση της νέας εποχής που ορίζει η 4η Βιομηχανική Επανάσταση.

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα δοθεί στους συμμετέχοντες βεβαίωση παρακολούθησης από το New York College

Στην αγορά εργασίας συχνά αναφερόμαστε σε ικανότητες - δεξιότητες που θα πρέπει να έχει κάποιος εργαζόμενος ώστε να θεωρηθεί κατάλληλος για μια πρόσληψη, για μια προαγωγή, για μια εσωτερική μετακίνηση, για μια μεταγραφή, κλπ. Αυτές οι δεξιότητες διακρίνονται σε τυπικά προσόντα που αποκτάμε μέσω της εκπαίδευσης (πτυχία, διπλώματα, αποδεικτικά γνώσης & χρήσης Η/Υ, γλωσσομάθειας, κτλ) και τα οποία αποκαλούνται “hard skills” και σε χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ή συμπεριφορές, τα λεγόμενα “soft skills”. 

Στο σύγχρονο περιβάλλον των επιχειρήσεων και στην εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης το πολυτιμότερο κεφάλαιο είναι η γνώση και οι νέες δεξιότητες. Η τεχνολογική πρόοδος αυξάνει τη ζήτηση για ανθρώπινο δυναμικό υψηλών προσόντων. Τα επαγγέλματα του μέλλοντος απαιτούν μια βαθύτερη ικανότητα του ατόμου να προσαρμόζεται, να μαθαίνει διαρκώς, να εξελίσσεται και να συνδυάζει γνώσεις και επιμέρους δεξιότητες (soft skills). Tα «soft skills», έχουν να κάνουν με δεξιότητες και συμπεριφορές, που σχετίζονται με τον τρόπο που αλληλεπιδρούμε με τους συναδέλφους μας, με τους προϊστάμενους μας, με τους συνεργάτες μας σε θέματα όπως η επικοινωνία, η διαχείριση άγχους, η διαχείριση των επαγγελματικών σχέσεων και η τέχνη της διεκδικητικής επικοινωνίας, η διαχείριση της καριέρας και η προετοιμασία για τη μετάβαση /ανάληψη νέων ρόλων, η ικανότητα για ανθεκτικότητα, η διαχείριση χρόνου, η συναισθηματική νοημοσύνη, η ενσυνειδητότητα, η ευελιξία, η καινοτομία, η ηγεσία, το πάθος, η πειστικότητα, η εξωστρέφεια, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, το ομαδικό πνεύμα, το επιχειρηματικό πνεύμα, ο προσανατολισμός στο τελικό αποτέλεσμα, οι ικανότητες διαχείρισης αλλαγών, ανάληψης ρίσκου, κτλ.

Σε μία εποχή όπου η «αλλαγή» είναι ο κανόνας και η δέσμευση των εργαζόμενων στα συνεχώς εναλλασσόμενα νέα δεδομένα είναι αναγκαία, οι επιχειρήσεις του σήμερα επενδύουν στην καλλιέργεια της ανθεκτικότητάς τους, τόσο σε ομαδικό, όσο και σε ατομικό επίπεδο. Η ανθεκτικότητα (resilience), η ικανότητα δηλαδή για επανάκαμψη και επαναφορά μετά από μία δυσκολία είναι ποιότητα που χτίζεται από την απόκτηση ή και ενδυνάμωση δεξιοτήτων όπως η προσαρμοστικότητα, η ρεαλιστική σκέψη, η θετική στάση, και η διατήρηση της υγείας και ευεξίας.

Ο όρος Resilience (Ανθεκτικότητα) έχει αναχθεί τα τελευταία χρόνια σε σημαντική μέριμνα για όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου.

Η ανθεκτικότητα ορίζεται ως η ικανότητα ενός συστήματος να προετοιμάζεται για απειλές, να απορροφά τις επιπτώσεις, να ανακάμπτει και να προσαρμόζεται μετά από επίμονο στρες ή ένα ανατρεπτικό γεγονός, δηλαδή κρίσεις. Οι επιχειρήσεις του σήμερα είναι ανθεκτικές. Επενδύουν στην ψυχολογική εκπαίδευση του ταλέντου τους με στόχο να ενδυναμώνονται πνευματικά, σωματικά και συναισθηματικά. Από την φαρέτρα των δεξιοτήτων τους δεν μπορούν να λείπουν γνώσεις και πρακτικές τεχνικές που τονώνουν την ικανότητα για προσαρμογή και ευημερία έναντι των συνεχιζόμενων πιέσεων για επίδειξη ευελιξίας στους νέους τρόπους εργασίας.

Άλλωστε, το δεδομένο της παγκόσμιας δικτύωσης επηρεάζει πλέον όλες τις οικονομίες του κόσμου με τέτοιο τρόπο ώστε κάθε εξέλιξη μπορεί να αντανακλά ευκαιρίες αλλά και προβλήματα σε όλα τα επιχειρηματικά οικοσυστήματα. Ζωντανό παράδειγμα αποτελεί η συνεχιζόμενη πανδημία του κορονοϊού, που λόγω της μεγάλης της διάρκειας και έντασης, έχει φέρει στο προσκήνιο ακόμα πιο επιτακτικά την ανάγκη για ανάπτυξη της ανθεκτικότητας των επιχειρήσεων. Στο χώρο των επιχειρήσεων, η Ανθεκτικότητα γίνεται ολοένα και περισσότερο αντιληπτή γιατί συνοψίζει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά (soft skills, core skills & real life skills) τα οποία κάνουν τον άνθρωπο δημιουργικό, περισσότερο ικανοποιημένο από την εργασία του και με καλύτερη αντιμετώπιση αλλαγών, κρίσεων και πιέσεων.


Λεπτομέρειες
  • ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη (και υποψήφια Στελέχη) Επιχειρήσεων (Στελέχη Επιχειρήσεων, Διευθυντές, Προϊστάμενους Τμημάτων, Υπεύθυνους Τμημάτων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού κ.λ.π.), Στελέχη Δημόσιων Οργανισμών και Υπαλλήλους που ενδιαφέρονται για τον τρόπο λειτουργίας και ανάπτυξης του Οργανισμού τους, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Κοινωνιολόγους, Εκπαιδευτικούς και Στελέχη Εκπαίδευσης, Φοιτητές και Απόφοιτους Πανεπιστημίων και όλους όσους παρακολουθούν τις εξελίξεις στον τομέα της Διοίκησης Προσωπικού, τις μεθόδους και εργαλεία προσωπικής ανάπτυξης και επαγγελματικής εξέλιξής τους (γενικότερα την Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού) με τρόπο σύγχρονο, επιστημονικό και αποτελεσματικό.

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Δημήτρης Μπουραντάς, Πρύτανης New York CollegeIδρυτής και Διευθυντής των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών Διοίκησης Ανθρωπίνου δυναμικού και Executive MBA στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ)

Ο Δρ. Δημήτρης Μπουραντάς είναι Πρύτανης και Διευθυντής του Executive MBA στο New York College και πρώην καθηγητής του Μάνατζμεντ, Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων για στελέχη (Executive MBA) και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος (MSc) Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει δημοσιεύσει μεγάλο αριθμό άρθρων για τα πιο έγκυρα διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Έχει συγγράψει 10 βιβλία, πολλά εκ των οποίων έχουν γίνει best seller. Διαθέτει πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία έχοντας εργαστεί ως στέλεχος, σύμβουλος και εκπαιδευτής για Ελληνικούς και διεθνείς Οργανισμούς και για μεγάλο αριθμό ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων. Ο Δημήτρης Μπουραντάς εξειδικεύεται στην ανάπτυξη ηγετικών στελεχών και ομάδων, στη διοίκηση των αλλαγών, στη διοίκηση της εταιρικής κουλτούρας και στη στρατηγική ευθυγράμμιση των επιχειρήσεων και οργανισμών.

Δημήτρης Βέργαδος, Διευθυντής Τομέας ΜΜΕ, Θέσεων και Ενημέρωσης, ΣΕΒ

O Δημήτρης Βέργαδος, είναι διπλωματούχος Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ. Ακολούθησε κύκλο μεταπτυχιακών σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς -τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων – με την ανάληψη δικτατορικής διατριβής στο αντικείμενο «Ανασχεδιασμός Επιχειρηματικών Διαδικασιών & Διοίκησης Ολικής Ποιότητας». Είναι κάτοχος του διπλώματος “Certified Quality Technician” της American Society for Quality Control. Έχει εργαστεί περί τα 15 χρόνια ως διευθυντής ειδικών εκδόσεων και μελετών σε εξειδικευμένο οργανισμό επιχειρηματικής (business to business) πληροφόρησης καλύπτοντας θέματα βιομηχανικής ανάπτυξης και επενδύσεων, διοίκησης ολικής ποιότητας, οργάνωσης Logistics-εφοδιαστικής, συστημάτων αυτοματισμού, συσκευασίας, κ.λπ. Διετέλεσε συνεργάτης του Γραφείου Τύπου της Προεδρίας της Δημοκρατίας (1997-1998). Έχει τιμηθεί με το δημοσιογραφικό βραβείο «Λέοντος Μελά 1994 - 1995» από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών. Είναι μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ), του Πανελληνίου Συλλόγου Χημικών Μηχανικών (ΠΣΧΜ), της American Society for Quality (ASC), του Ελληνικού Τμήματος των Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων (AEJ-GREEK SECTION), του NED CLUB (Ελληνική Λέσχη Μη Εκτελεστικών Μελών Διοικητικών Συμβουλίων), καθώς και αναπλ. Μέλος της Ολομέλειας της Οικονομικής & Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδος (Ο.Κ.Ε.).

Δρ. Νάνσυ Μαλλέρου, Ιδρύτρια & CEO Life Clinic Group, Master Coach, Ομιλήτρια, Συγγραφέας

Η εισηγήτρια, Δρ. Νάνσυ Μαλλέρου είναι εξαιρετικά έμπειρη Coach, ιδρύτρια της Life Clinic Group και ανάμεσα στους πρωτοπόρους του Coaching στην Ελλάδα. Μέσα από τα σεμινάρια, τις ομιλίες, τα άρθρα και τα βιβλία της έχει επηρεάσει θετικά τη ζωή χιλιάδων ανθρώπων. Έχει την πατρότητα του όρου «Εσωκεντρισμός©” ο οποίος αποτελεί τη βάση της προσέγγισής της κΈχει την πατρότητα του όρου «Εσωκεντρισμός©», τον οποίο παρουσίασε στην ομιλία της στο TEdx το 2019 και ο οποίος αποτελεί τη βάση της προσέγγισής της στη προσωπική και την επαγγελματική της ζωή και διέπει την μεθοδολογία της στο Coaching. Το Women Economic Forum την τίμησε με το βραβείο Iconic Women Creating a Better World for All” (Μάρτιος 2020, Κάιρο). Είναι συγγραφέας των βιβλίων «Ανταγωνιστές, συνεργαστείτε!» εκδ. Σιδέρης 2006,  «Καλύτερα Γίνεται» εκδ. Φερενίκη 2009 & «Εσωκεντρισμός» εκδ. Πεδίο 2022 Έχει πτυχίο Γαλλικής Φιλολογίας, Master σε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Διδακτορικό στις συνεργατικές στρατηγικές. Έχει πτυχίο Coaching από το CoachU κι έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Life Style Management από το Harvard Medical School-Dept. of Continuous Education. Έχει 14 χρόνια εμπειρίας στα πολύ απαιτητικά εργασιακά περιβάλλοντα πολυεθνικών εταιρειών σαν στέλεχος Επικοινωνίας και έχει διδάξει Μάρκετινγκ κι Επικοινωνία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο για περισσότερο από μία δεκαετία. Έχει συμμετάσχει σαν προσκεκλημένη ομιλήτρια σε πολλά επιστημονικά συνέδρια και Πανεπιστημιακά Προγράμματα κι έχει συνεργαστεί με πολλές Fotune 500 εταιρείες, ΜΚΟ, startups και σημαντικές προσωπικότητες των επιχειρήσεων, της πολιτικής και του αθλητισμού. Είναι πρέσβυρα του Women Act και Ιδρυτικό μέλος και τέως Πρόεδρος του Ελληνικού παραρτήματος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Coaching (International Coach Federation).

Όλγα Μιχαλόπουλου, Διευθύντρια Μarketing και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, ΑΒ Βασιλόπουλος

Η Όλγα Μιχαλοπούλου είναι Διευθύντρια Marketing και μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της ΑΒ Βασιλόπουλος. Με περισσότερα από 20 χρόνια στον χώρο του Marketing στην Ελλάδα και στο εξωτερικό σε πολύ δυναμικούς κλάδους, όπως τα FMCGs, οι τηλεπικοινωνίες και το λιανεμπόριο, εντάχθηκε στο δυναμικό της ΑΒ Βασιλόπουλος το Δεκέμβριο του 2018 ως Marketing & Communications Director. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει θέσεις αυξανόμενης ευθύνης σε πολυεθνικές εταιρείες. Από το 2004 έως το 2009, εργάστηκε στην The Coca-Cola Company σε διαδοχικούς ρόλους για τα brands Coca-Cola, Sprite & total portfolio για τις αγορές της Ελλάδας και της Μάλτας. Στη συνέχεια, μετέβη στην Vodafone, αναλαμβάνοντας τη νεανική μάρκα καρτοκινητού Vodafone CU. Από το 2010 έως και το 2018, ήταν στο δυναμικό της McArthurGlen. Αρχικά ως Marketing Manager Designer Outlet Athens, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας την είσοδο του πολυεθνικού ομίλου στην ελληνική αγορά με το πρώτο designer outlet. Και στη συνέχεια -από το 2014- στα κεντρικά του ομίλου στο Λονδίνο, σε ρόλους ευθύνης για το marketing όλου του γκρουπ (24 Designer Outlets σε 10 χώρες στην Ευρώπη και στον Καναδά), ως Portfolio Campaign Manager και μετέπειτα Head of Brand. Είναι κάτοχος πτυχίου Επικοινωνίας & Μέσων από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, και μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το ALBA Graduate Business School. Μιλά 5 γλώσσες.

Δροσιά Καρδάση, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού INTERAMERICAN

Η Δροσιά Καρδάση είναι μέλος του Ομίλου Εταιριών Interamerican από το 1990 μέχρι σήμερα, με πλούσια εργασιακή εμπειρία τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Το 2006 μετακινήθηκε στον τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού όπου εργάσθηκε αρχικά ως υπεύθυνη Ανάπτυξης Προσωπικού. Το 2008 και για 2 χρόνια εργάστηκε στην Ολλανδία, στο πλαίσιο προγράμματος ανάπτυξης στελεχών της μητρικής εταιρείας Achmea, με καθήκοντα HR Advisor στο Division International. Από το 2014 ηγείται της ομάδας Ανθρώπινου Δυναμικού και από το 2018 είναι μέλος της Διοικητικής Ομάδας του Ομίλου θέτοντας έτσι τα θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού στην κορυφή της στρατηγικής ατζέντας. Τα τελευταία 4 χρόνια έχει ηγηθεί διαφόρων πρωτοβουλιών σχετικών με τον οργανωτικό μετασχηματισμό της εταιρίας και την εισαγωγή νέων τρόπων εργασίας (agile, lean, design thinking) φροντίζοντας συγχρόνως για την δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που χαρακτηρίζεται από δίκαιη μεταχείριση, αποτελεσματική επικοινωνία, συνεχή ανατροφοδότηση, προσωπική ευθύνη, εμπιστοσύνη και αμοιβαίο σεβασμό. Σπούδασε Marketing Management και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MSc (Hons) στο Strategic Human Resources Management (ALBA Business School). Επιπλέον έχει ολοκληρώσει μεταξύ άλλων επαγγελματικά προγράμματα στο INSEAD Business School και στο Edinburgh Business School (EBS) ενώ έχει συμμετάσχει σε μεγάλο αριθμό σεμιναρίων και συνεδρίων εντός και εκτός Ελλάδος.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 15 ώρες

ΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:

  • Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 18:00 - 21:00
  • Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 18:00 - 21:00
  • Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 18:00 - 21:00
  • Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 18:00 - 21:00
  • Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 18:00 - 21:00

Online Παρακολούθηση: Υπάρχει η δυνατότητα online παρακολούθησης των Σεμιναρίων από Ελλάδα, Κύπρο και Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, όπου οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν τα σεμινάρια σε πραγματικό χρόνο.

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα δοθεί στους συμμετέχοντες βεβαίωση παρακολούθησης από το New York College. Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου θα δοθεί στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικό υλικό.

Πληροφορίες - εγγραφές: Τηλ: 210 3225961, e-mail: highlevelseminars@nyc.gr 

Κόστος: 350€, Early bird έως 15/11: 250€, 200€ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ & ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ/ΙΙΕΚ NYC, 220€ ΦΟΙΤΗΤΕΣ-ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ- ΑΝΕΡΓΟΙ (με την επίδειξη της φοιτητικής/σπουδαστικής ταυτότητας/κάρτας ανεργίας)

Oι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία:


NEWSLETTER
NEWSLETTER

Subscribe to our newsletter and stay tuned about our news and events!

Unsubscribe