REQUEST INFO

REQUEST INFO

APPLY NOW

APPLY NOW

INTERESTED IN THIS COURSE?

Request more information about this specific program




*Birth Date





By sending this form you agree that the information you have provided will be stored in our database in order to reply to your request, as well as to inform you about our educational programs.
Θεωρία και πράξη της πολλαπλής νοημοσύνης: η ανάπτυξη δεξιοτήτων για επιτυχία  στην εκπαίδευση και στη ζωή

Θεωρία και πράξη της πολλαπλής νοημοσύνης: η ανάπτυξη δεξιοτήτων για επιτυχία στην εκπαίδευση και στη ζωή


Βασικός σκοπός του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι εκπαιδευτικοί (υποψήφιοι και εν ενεργεία) τη θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης, ως νέο διδακτικό-μαθησιακό παράδειγμα, να αποκτήσουν τη σχετική τεχνογνωσία  για το σχεδιασμό και την εφαρμογή της, ώστε να αναμορφώσουν  την «προσωπική θεωρία» τους για τη διδασκαλία, προκειμένου να είναι σε θέση να αναπτύξουν τους μαθητές τους πολύπλευρα.

Τρόποι διεξαγωγής του σεμιναρίου

Η προσέγγιση των θεματικών ενοτήτων και δραστηριοτήτων θα διενεργούνται με:

  • Εισηγήσεις από τους διδάσκοντες μέσω προβολής διαφανειών.
  • Βιωματικές ασκήσεις και συνεργατικές δραστηριότητες σε κάθε ενότητα.
  • Αναστοχαστικές συζητήσεις και ανατροφοδότηση των συμμετεχόντων.

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, παιδαγωγούς, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, φοιτητές, γονείς και σε όσους ασχολούνται με διάφορους τομείς της εκπαίδευσης.


Λεπτομέρειες
  • More info

  • Curriculum

  • Scientific Coordinator

  • Instructors

  • O Dr. Gardner στο New York College

More info

Κόστος Συμμετοχής: 200

  • 120€ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ & ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ/ΙΙΕΚ NYC
  • 170€ ΦΟΙΤΗΤΕΣ-ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ-ΑΝΕΡΓΟΙ (με την επίδειξη της φοιτητικής/σπουδαστικής ταυτότητας/κάρτας ανεργίας)
  • Με τη συμμετοχή 2 ατόμων παρέχεται έκπτωση 20% και άνω των 3 ατόμων, έκπτωση 30%

Ημέρες & Ώρες Διεξαγωγής: Σάββατο, 10:00-15:00, 7 συναντήσεις

Διάρκεια: 36 ώρες 

Έναρξη σεμιναρίου: Νοέμβριος 2021 

Online Παρακολούθηση: Υπάρχει η δυνατότητα online παρακολούθησης των Σεμιναρίων από Ελλάδα, Κύπρο και Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής,  όπου οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν τα σεμινάρια σε πραγματικό χρόνο. 

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα δοθεί στους συμμετέχοντες βεβαίωση παρακολούθησης από το New York College.

Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου, θα δοθεί στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικό υλικό.

Πληροφορίες/ Εγγραφές: Αμαλίας 38, Σύνταγμα,105 58 Τηλ: + (30) 210 322 5961
e-Mail: marketing@nyc.gr | Website: http://www.nyc.gr

Curriculum

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

ΤΙΤΛΟΣ

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

ΩΡΕΣ

ΜΟΡΦΕΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ & ΤΗ ΖΩΗ

ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ, ΤΗ ΝΟΗΣΗ & ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ –ΤΟ ΝΕΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΝΕΥΡΟΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Γ. ΦΛΟΥΡΗΣ

3

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ & ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ‘ΕΞΥΠΝΗ’ ΣΚΕΨΗ & ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ- ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ- ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ

Γ.ΤΣΙΝΑΡΕΛΗΣ

3

ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ  ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ-‘ΕΞΥΠΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ’, ΈΞΥΠΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ’ & ‘ΕΞΥΠΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ’

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ: ΜΥΘΟΙ & ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

Γ. ΦΛΟΥΡΗΣ

3

Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΩΣ ΟΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ & ΟΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ  ΣΚΕΨΗ & ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Γ.ΤΣΙΝΑΡΕΛΗΣ

3

Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ, ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ & ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΣ

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ: ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ & ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

Γ. ΦΛΟΥΡΗΣ

3

ΑΙΣΘΗΣΙΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ –ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΕ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

Γ.ΤΣΙΝΑΡΕΛΗΣ

 

3

 

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ & ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Γ.ΦΛΟΥΡΗΣ

3

Η ΦΥΣΗ & Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ‘ΕΞΥΠΝΗ’ ΣΚΕΨΗ & ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Γ.ΤΣΙΝΑΡΕΛΗΣ

3

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ & Η ΕΥΡΥΤΕΡΗ ‘ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ’ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

Η ΧΡΗΣΗ ΕΙΚΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

Γ.ΦΛΟΥΡΗΣ

3

ΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ» ΜΑΘΗΣΗ & Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ. Η ΠΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ & Η ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

Γ.ΤΣΙΝΑΡΕΛΗΣ

3

ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΆΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ’ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΥΣ

ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Γ.ΦΛΟΥΡΗΣ

3

ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ. ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΗ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ. ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

Γ.ΤΣΙΝΑΡΕΛΗΣ

3

 

 

 

Scientific Coordinator

Ο Επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο Γεώργιος Φλουρής, ομ. Καθηγητής ΕΚΠΑ. 

Η γνωριμία του Καθ. Γεώργιου Φλουρή με τον Καθηγητή του Harvard Howard Gardner

Η γνωριμία με τον Howard Gardner έγινε κατά την αναγόρευση του ως διδάκτορα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών στο πλαίσιο της οποίας είχα την τιμή να παρουσιάσω το έργο του. Συζητήσαμε εκτενέστερα και στην ομιλία που έδωσε στο New York College, ύστερα από πρόσκληση που του απεύθυνε ο πρόεδρος Ηλίας Φούτσης.

Ο Howard Gardner ως επιστήμων διακρίνεται όχι μόνο για το επιστημονικό του κύρος, αλλά και για το ήθος του, και δίκαια θεωρείται ως ένας από τους εκατό διανοούμενους, που έχουν ασκήσει τη μεγαλύτερη επίδραση στον Πλανήτη μας, και η πιο σημαντική προσωπικότητα στη διαμόρφωση μιας εκπαιδευτικής θεωρίας μετά τον John Dewey.

Εφαρμόσαμε με τον συνάδελφο Αβραάμ Μαυρόπουλο τη θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης σε μάθημα του ελληνικού σχολικού προγράμματος. Μέσα από την αγγλική δημοσίευση που κάναμε στη συνέχεια, ο καθηγητής Gardner έγινε κοινωνός της εν λόγω εργασίας μας και έσπευσε να την αξιολογήσει θετικά, στέλνοντας μας την ακόλουθη δήλωση:

«What you have done is both important and unusual. While many people invoke the theory of multiple intelligences in educational settings, there are few convincing examples of how to use MI ideas in a realistic educational setting. So I’m grateful to you and I will feature your article on the MI oasis blog soon» (Gardner, 4/12/2017).

Τα παραπάνω επαινετικά λόγια του Gardner και η πρότασή του να συμπεριλάβει την εργασία μας στο δικό του ιστότοπο, multipleintelligences.oasis.org μας τιμά ιδιαίτερα. Όπως μπορεί να διαπιστώσουν και οι αναγνώστες δεν υπάρχει άλλη διδασκαλία στον ιστότοπο αυτό που να δείχνει την εφαρμογή της θεωρίας του σε σχολικό μάθημα, αν και η θεωρία του έχει εξαπλωθεί σε τέσσερις ηπείρους του πλανήτη (βλ. Chen, Moran, Gardner, 2009).

Instructors

Γεώργιος Φλουρής

Ο Γεώργιος Φλουρής είναι Ομ. καθηγητής Παιδαγωγικής του πρ. Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ.), της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει διατελέσει καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, καθώς και πρόεδρος του ίδιου τμήματος.

Έχει διδάξει σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των ΗΠΑ, καθώς και στα ακόλουθα Πανεπιστήμια των Η.Π.Α.: Florida State UniversitySt. John’UniversityFitchburg State College και Florida Atlantic University. Έχει, επίσης, διδάξει στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, ως επισκέπτης καθηγητής.

Έχει συγγράψει διάφορα άρθρα, βιβλία και μελέτες στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. Ορισμένα από τα βιβλία του είναι: α) Η Αρχιτεκτονική της Διδασκαλίας και η Διαδικασία της Μάθησης (2006), β) Αναλυτικά Προγράμματα για μια Νέα Εποχή στην Εκπαίδευση (2012), γ) Μάθηση και Διδασκαλία: Σύγχρονες Απόψεις για τις Διαδικασίες της Μάθησης και τη Μεθοδολογία της Διδασκαλίας (2006, 2013) (με Μ. Κασσωτάκη), δ) Παιδαγωγική και Εκπαίδευση (2016) (με Γ. Πασιά & Δ. Φωτεινό), ε) Η εκπαιδευτική αξιοποίηση της  θεωρίας της πολλαπλής νοημοσύνης: Θεωρία, έρευνες και εκπαιδευτικές εφαρμογές  (υπό έκδοση).

 

 

          Αβραάμ Μαυρόπουλος

Ο Αβραάμ Μαυρόπουλος έχει εκπονήσει Διδακτορικό στις Επιστήμες της Αγωγής (Φιλοσοφική Σχολή / ΦΠΨ) και κατέχει Μεταπτυχιακό (M.Ed.)  στη Διδακτική της Χημείας.

Έχει διδάξει στη ΣΕΛΜΕ Αθηνών, στα ΠΕΚ, στο Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στα μεταπτυχιακά προγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών: «Διδακτική της Βιολογίας» (Βιολογικό τμήμα), «Σχολική Ψυχολογία» (ΦΠΨ), «Σύγχρονη διδακτική μεθοδολογία: Από τη θεωρία στην πράξη» (ΦΠΨ).

Έχει συγγράψει διάφορα άρθρα και βιβλία. Ορισμένα από τα βιβλία του είναι: α) «Διδάσκω Χημεία» (2000), β) «Στοιχεία Διδακτικής Μεθοδολογίας» (2004), γ) «Σχεδιασμός Μαθήματος για αποτελεσματική διδασκαλία και μάθηση» (2016).

 

     Γιώργος. Σ. Τσιναρέλης

Ο Γεώργιος Τσιναρέλης σπούδασε Παιδαγωγικά στην Παιδαγωγική Ακαδημία Αλεξανδρούπολης και  στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, καθώς και Πολιτικές και Οικονομικές Επιστήμες και Δημόσια Διοίκηση στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές επιπέδου master στη Σχολική Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο ΦΠΨ της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Έχει διδάξει στο ΜΔΔΕ Αθηνών, στο πρόγραμμα εξομοίωσης των δασκάλων και στα μεταπτυχιακά τμήματα εκπαιδευτικών και σχολικών ψυχολόγων.

Έχει γράψει σειρά άρθρων και βιβλίων. Ορισμένα από τα βιβλία του είναι: α) " Μια πρόταση ένταξης παιδιών με προβλήματα ακοής ", β)  " Ψυχοκοινωνικές παράμετροι των σχολικών δυσκολιών ", με Γ. Δράκο  (2011), γ) " Με πυξίδα τον εγκέφαλο από το ανέφικτο στο εφικτό " (2013), δ) " Προσαρμοσμένη εκπαίδευση " (2013), ε) " Δυσκολίες Μάθησης, από τα Α ως το Ω " (2017).

 

 

  

O Dr. Gardner στο New York College

Ο διάσημος καθηγητής του Harvard University, έδωσε μια πολύ ενδιαφέρουσα διάλεξη στο New York College με θέμα “Multiple Intelligences: 25 Years Later”

Σύμφωνα με τον Gardner, η νοημοσύνη δεν είναι μια μοναδική και ενιαία, αλλά αποτελείται από ξεχωριστές, διακριτές και ανεξάρτητες μονάδες οι οποίες έχουν την έδρα τους σε διαφορετικά σημεία του εγκεφάλου μας. Τα οκτώ είδη νοημοσύνης, στα οποία αναφέρθηκε είναι τα εξής: Γλωσσική νοημοσύνη, Μαθηματικο-λογική νοημοσύνη, Μουσική νοημοσύνη, Χωροταξική νοημοσύνη, Σωματική-κιναισθητική νοημοσύνη, Νατουραλιστική νοημοσύνη και τέλος Διαπροσωπική και Ενδοπροσωπική νοημοσύνη.

Έκανε συχνές αναφορές στους αρχαίους Έλληνες και κυρίως στον Αριστοτέλη και το Σωκράτη αλλά και στον Όμηρο με συχνές αναφορές στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια.

Ο Dr. Η. Gardner κατά την διάρκεια της διάλεξης του στο NYC Athens Campus παρέλαβε τιμητική πλακέτα από τον Πρόεδρο και Ιδρυτή του Εκπαιδευτικού Ομίλου New York College, κο Ηλία Φούτση

Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τις προσεγγίσεις του Gardner, αντανακλούν τεράστιες παιδαγωγικές, κοινωνικές, εργασιακές και πολιτικές προεκτάσεις. Γι' αυτό απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή για να διασφαλίζονται οι ίσες ευκαιρίες και τα βασικά δικαιώματα για όλους, ώστε να αναπτύξουν τις δικές τους ικανότητες, της δικής τους ζωής, βασισμένες σε διαχρονικές αρχές και αξίες. Άλλωστε η ανάπτυξη της νοημοσύνης στη σύγχρονη κοινωνία μας δεν εξαρτάται μόνο από το ποσοστό της γνώσης που ο καθένας έχει κατακτήσει αλλά κυρίως από το ήθος, τις αρχές και τις αξίες, με τις οποίες δομεί και στηρίζει αυτή τη γνώση. Οι οικογένεια, το σχολείο, τα ακαδημαϊκά ιδρύματα αλλά και οι εταιρίες έχουν όλοι μερίδιο ευθύνης στην ορθή ανάπτυξη του καθενός από εμάς. 

WHY TO CHOOSE THIS PROGRAM


Η εφαρμογή της θεωρίας της Πολλαπλής Νοημοσύνης στη διδασκαλία:

  • Ενισχύει την πολυδύναμη φύση όλων των μαθητών και τους καθιστά ικανούς να αισθάνονται και να φέρονται έξυπνα.
  • Συμβάλλει στον εκδημοκρατισμό και στη δημιουργία της κατάλληλης ατμόσφαιρας της τάξης.
  • Διευκολύνει τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας, μέσω της χρήσης των πολλαπλών αναπαραστάσεων και άλλων διδακτικών προσεγγίσεων.
  • Προσαρμόζει τις διδακτικές διαδικασίες στο προφίλ νοημοσύνης των μαθητών.
  • Προωθεί την αυθεντική μάθηση και εναρμονίζει τα γνωστικά αντικείμενα με τις πραγματικές και βιωματικές καταστάσεις.
  • Υποβοηθά στο να μάθουν οι μαθητές/τριες να επιλύουν κοινωνικά και άλλα προβλήματα και να παίρνουν σωστές και έξυπνες αποφάσεις, ιεραρχώντας τις επιλογές τους.
  • Προωθεί την ουσιαστικότερη και βαθύτερη κατανόηση της διδασκόμενης ύλης σε πολλαπλά επίπεδα σε όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες.
  • Καταργεί την απομνημόνευση ως διαδικασία της μάθησης και προωθεί την κριτική και δημιουργική σκέψη.
  • Υποβοηθά στην κατάκτηση των στόχων του μαθήματος και αναπτύσσει τις μεταγνωστικές δεξιότητες των μαθητών/τριών
  • Παρέχει ελπίδα, ενθουσιασμό και νόημα στους εκπαιδευτικούς και τους επιβεβαιώνει για την αξία του λειτουργήματός τους.
  • Δημιουργεί τις προϋποθέσεις διαμόρφωσης ενός γόνιμου και παραγωγικού μαθησιακού περιβάλλοντος ή μιας εκπαιδευτικής «οικολογίας», όπου όλοι οι μαθητές θα έχουν ποικίλες και ‘ίσες’ ευκαιρίες μάθησης.
  • Παρέχει ποικίλες δυνατότητες στους εκπαιδευτικούς να διευρύνουν τις διδακτικές προσεγγίσεις που χρησιμοποιούν και διευκολύνει το έργο τους
  • Συμβάλλει στην αναθεώρηση των παραδοσιακών πρακτικών των εκπαιδευτικών όσο και στην επανεξέταση των πεποιθήσεων και των ‘προσωπικών θεωριών’ τους σχετικά με το διδακτικό έργο
  • Βελτιώνει τις επιδόσεις των μαθητών τους εξοπλίζοντας τους με εφόδια για να βιώσουν την επιτυχία στο σχολείο, στο επάγγελμα και τη ζωή.
NEWSLETTER
NEWSLETTER

Subscribe to our newsletter and stay tuned about our news and events!

Unsubscribe