ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

Διαδικτυακή Εκδήλωση: Η συμβολή των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης στην προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική εξέλιξη


05 March 2021 | 18:30-20:30
Διαδικτυακή Εκδήλωση: Η συμβολή των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης  στην προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική εξέλιξη

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

 

Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος New York College

σας προσκαλεί σε Διαδικτυακή Εκδήλωση με θέμα:

 

«Η συμβολή των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης στην προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική εξέλιξη»

  

που θα λάβει χώρα την Παρασκευή, 05 Μαρτίου 2021 και ώρα 18:30

 

Την εκδήλωση θα χαιρετίσει ο διάσημος Καθηγητής του Harvard, Dr. Howard Gardner

 

O Dr. Howard Gardner είναι ο δημιουργός της πολλαπλής νοημοσύνης (Π.Ν.) οι εφαρμογές της οποίας έχουν εξαπλωθεί σε όλον τον πλανήτη. Ο Καθηγητής Gardner θα αναφερθεί στη θεωρία της Π.Ν., η οποία διανύει την τέταρτη δεκαετία από τη δημιουργία της και θα αναδείξει τις περαιτέρω εξελίξεις της. Επιπρόσθετα, ο Καθηγητής Gardner θα συζητήσει δύο ουσιαστικές προκλήσεις: Η μία αφορά στο πώς πρέπει να εφαρμοστούν οι τύποι νοημοσύνης σε έναν κόσμο που διαρκώς αυξάνεται η χρήση των υπολογιστών, η ρομποτική και η τεχνητή νοημοσύνη. Η δεύτερη πρόκληση σχετίζεται με τη διασφάλιση ότι στο μέλλον πρέπει να γίνεται σωστή χρήση των τύπων νοημοσύνης και να αξιοποιείται για τα καλά και ηθικά έργα (GOOD PROJECT). Η πρόκληση αυτή συνδέεται με το σχετικά πρόσφατο πρόγραμμα που διευθύνει ο Gardner στο πανεπιστήμιο του Harvard στο πλαίσιο του οποίου ασκούνται τα άτομα στην «αριστεία» και στην ηθική.

 

ΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ

 

Καθ. Δημήτρης Μπουραντάς, Πρύτανης και Διευθυντής του Executive MBA του New York College και Iδρυτής των μεταπτυχιακών προγραμμάτων Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού και MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ)

Θέμα εισήγησης: «Λογική νοημοσύνη για επιτυχημένες επιλογές στην προσωπική και επαγγελματική ζωή»

 

Γεώργιος Φλουρής, Ομ. καθηγητής Ε.Κ.Π.Α. 

Θέμα εισήγησης: «Πολλαπλή Νοημοσύνη: πολύπλευρη ανάπτυξη και επαγγελματική επιτυχία»

  

Τη Συζήτηση θα συντονίσει: Κωνσταντίνος Καλαχάνης 

Δρ. Φιλοσοφίας ΕΚΠΑ, Research Coordinator, New York College

 

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ

Σχετικά με την έκδοση των ηλεκτρονικών βεβαιώσεων παρακολούθησης πατήστε εδώ

 

Τη Συζήτηση μπορείτε να την παρακολουθήσετε ζωντανά μέσω

Youtube: www.youtube.com/user/nycath

  • Ομιλητές
  • Φόρμα Συμμετοχής

Ομιλητές

Ο Καθηγητής Howard Gardner είναι ένας κορυφαίος και χαρισματικός επιστήμονας που έχει διακριθεί διεθνώς για τη συμβολή του στην Ψυχολογία και την Παιδαγωγική, αλλά και σε άλλους συναφείς κλάδους, στους οποίους έχει παραγάγει σημαντικό και πλούσιο συγγραφικό και ερευνητικό έργο. Είναι Καθηγητής της Γνωσιακής Επιστήμης  και της Παιδαγωγικής (professor of Cognition and Education) στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Harvard και Διευθυντής του Προγράμματος, Project Zero, στο ίδιο Πανεπιστήμιο.

Ο Καθηγητής Gardner έχει γράψει περισσότερα από 30 βιβλία, 500 επιστημονικά  άρθρα και έχει αναγορευθεί επίτιμος διδάκτορας από 30 Πανεπιστήμια ανά τον κόσμο[1]. Έχει, επίσης, λάβει πάνω από 20 βραβεία και τιμητικές διακρίσεις για τις εργασίες του (π.χ. Hobbs professor, MacArthur PrizeFellowship, National Psychology Award, William James Award, κ.ά.). Τα δημοσιεύματά του αφορούν στους τομείς της Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, της Νευροψυχολογίας, της Παιδαγωγικής, της Ηθικής και άλλων  Κοινωνικών Επιστημών. Τα έργα του έχουν μεταφραστεί σε 30 ευρωπαϊκές γλώσσες, αλλά και σε  άλλες, όπως η ιαπωνική, η κορεάτικη, η κινέζικη, η εβραϊκή, η τούρκικη κτλ. Το έργο, όμως, που τον καθιέρωσε διεθνώς είναι το πολύκροτο βιβλίο του με τίτλο «Frames of Mind» στο οποίο  περιέγραψε την περίφημη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης, τεκμηριώνοντας ότι όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται με οκτώ τύπους νοημοσύνης. Δεν είναι τυχαίο που ο Καθηγητής Gardner θεωρείται ως ένας από τους 100 διανοούμενους που έχουν ασκήσει τη μεγαλύτερη επίδραση στον Πλανήτη και η πιο σημαντική προσωπικότητα στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης εκπαιδευτικής θεωρίας μετά τον John Dewey.

[1]  Για μια επικαιροποιημένη ενημέρωση βλ.  https://howardgardner01.files.wordpress.com/2021/01/cv-long-january-2021-1.pdf 

 

Ο Καθ. Δημήτρης Μπουραντάς είναι Πρύτανης του New York College και Διευθυντής του Executive MBA. Ίδρυσε και διεύθυνε για 20 χρόνια το Executive MBA και το Msc in Human Resources Management στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Έχει δημοσιεύσει μεγάλο αριθμό εργασιών στα πλέον έγκυρα επιστημονικά περιοδικά παγκοσμίως. Έχει εκδώσει 15 βιβλία για στελέχη και το ευρύ κοινό που όλα είναι ευπώλητα. Εργάστηκε ως εκπαιδευτής και σύμβουλος σε μεγάλο αριθμό ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων. Υπήρξε μέλος του ΔΣ της Apivita και τώρα είναι μέλος της Ευρωχαρτικής Endless.

Το βιβλίο του Leadership Meta-competencies προτάθηκε για το βιβλίο της χρονιάς 2015, από το Chartered Management Institute στο ΗΒ (UK).

 

Ο Γεώργιος Φλουρής είναι Ομ. Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (πρώην Φ.Π.Ψ.) της Φιλοσοφικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α. Έχει διατελέσει Καθηγητής στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης και στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ίδιου Πανεπιστημίου, όπου υπήρξε Πρόεδρος και Διευθυντής του Τομέα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, Διδακτικής Μεθοδολογίας και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας. Έχει, ακόμη, διδάξει στα Πανεπιστήμια: Κύπρου, Florida State University, St. John’s University, Fitchburg State College και Florida Atlantic University των Η.Π.Α.

Είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων, τα σημαντικότερα από τα οποία είναι τα εξής: Θεμελιώδεις Αρχές της Μάθησης και της Διδασκαλίας (σε συνεργασία με τον Robert Gagne), Αναλυτικά Προγράμματα για μια Νέα Εποχή στην Εκπαίδευση, Η Αρχιτεκτονική της Διδασκαλίας και η Διαδικασία της Μάθησης, Μάθηση και Διδασκαλία: Σύγχρονες Απόψεις για τις Διαδικασίες της Μάθησης και τη Μεθοδολογία της Διδασκαλίας (σε συνεργασία με τον Μ. Κασσωτάκη), Παιδαγωγική και Εκπαίδευση (σε συνεργασία με τους Γ. Πασιά & Δ. Φωτεινό) κ.ά. Το πιο πρόσφατο βιβλίο  του (Δεκέμβριος, 2020) είναι: Πολλαπλή νοημοσύνη και εκπαίδευση-θεωρία-έρευνες-εφαρμογές.

Έχει δημοσιεύσει δεκάδες άρθρων και ερευνητικών μελετών στην ελληνική και αγγλική γλώσσα σχετικά/ές με τα Αναλυτικά Προγράμματα, τη Διδακτική Μεθοδολογία, τα σχολικά εγχειρίδια, την ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης, τα ανθρώπινα δικαιώματα στην εκπαίδευση, την Αυτοαντίληψη των Μαθητών, τους Πολλαπλούς Τύπους Νοημοσύνης και άλλα αντικείμενα.

Έχει συμμετάσχει, ως εισηγητής, σε δεκάδες επιστημονικών συνεδρίων και έχει συντονίσει την εφαρμογή πολλών ευρωπαϊκών προγραμμάτων στη χώρα μας, όπως είναι τα: Socrates, Erasmus, Lingua, Tempus, Comenius κ.ά. Διαθέτει, επίσης, πλούσια διοικητική πανεπιστημιακή εμπειρία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.  Έχει, τέλος, αναπτύξει πολυάριθμες επιμορφωτικές και κοινωνικές δραστηριότητες.

















NEWSLETTER
NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο Newsletter για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα νέα & τις εκδηλώσεις μας!

Unsubscribe