ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες







Με την αποστολή αυτού του εντύπου συμφωνείτε ότι οι πληροφορίες που έχετε παράσχει θα αποθηκευτούν στη βάση δεδομένων μας για να απαντήσουμε στο αίτημά σας, καθώς και για να σας ενημερώσουμε για τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα.
Μεταπτυχιακό στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία

Μεταπτυχιακό στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία


Το πρόγραμμα αυτό είναι ειδικά σχεδιασμένο όχι μόνο για αποφοίτους με διδακτική εμπειρία, αλλά και για καθηγητές γλωσσών και επιμορφωτές καθηγητών που επιθυμούν να χτίσουν μια επαγγελματική σταδιοδρομία στις σύγχρονες γλώσσες και στην Αγγλική ως ξένη γλώσσα. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα προετοιμάζει τους σπουδαστές να συνδράμουν αποτελεσματικά στη διδασκαλία γλωσσών στον οργανισμό που εργάζονται μέσω της έρευνας, της ανάπτυξης και της εφαρμογής της νεοαποκτηθείσας γνώσης, καθώς και να ενδυναμώσουν τις προπτικές σταδιοδρομίας τους στην επιμόρφωση και την ανώτερη εκπαίδευση.

Το πρόγραμμα εισάγει τους σπουδαστές στην έρευνα πάνω στην εφαρμοσμένη γλωσσολογία, και πιο συγκεκριμένα σε εκείνες τις ερευνητικές δράσεις και θέματα που επηρεάζουν το περιβάλλον γλωσσικής εκμάθησης, όπως η εκμάθηση δεύτερης/ξένης γλώσσας, η εξέταση της γλωσσομάθειας, και η επικοινωνιακή διδακτική γλωσσών. Οι φοιτητές εξετάζουν επίσης τη διάδραση μεταξύ της έρευνας σε θέματα εκμάθησης ξένων γλωσσών και του πραγματικού περιβάλλοντος μάθησης, ενώ παράλληλα αποκτούν τεχνολογικές δεξιότητες με στόχο την αξιοποίηση υπολογιστών εργαλείων εκμάθησης γλωσσών.


Λεπτομέρειες
  • Καθηγητές

  • Πρόγραμμα Σπουδών

  • Καριέρα

Καθηγητές

Programme Director: Dr. Maria Arche

Dr. Maria Arche: Dr Maria J. Arche has a PhD in Theoretical Linguistics and Language Acquisition. Maria J. Arche is the Programme Leader of the BA (Hons) English Language and English Language Teaching and English Language and Literature at Greenwich and is an active researcher with a pronounced international profile. Her thesis was a collaboration between the Research Institute Ortega y Gasset in Madrid and the department of Linguistics of the University of California at Los Angeles. Arche’s research focuses on the grammar of Tense, Aspect, Argument Structure and copular verbs, their crosslinguistic variation and acquisition. She has developed this agenda in a variety of individual and collaborative works. She has been a visiting scholar at the University of Massachusetts Amherst and is part of an international network funded by the Netherlands Academy of Science. With colleagues from Tromso and Lille, she has founded the international Workshop series on Aspect and Argument Structure of Adjectives and Participles (WAASAP), now established in the field as a referential event for discussion around non-verbal categories with editions at Greenwich 2012, Tromso 2014, Lille 2016, Barcelona 2018, Oxford 2020. She has led the organisation of other three international conferences (Aspect Across Languages 2011, Copulas Across Languages 2015 and Tenselessness 2017). To date, she has authored a monograph and a good number of solo and joint papers with international scholars from the Universities of Tromso, Lille, Groningen, Southampton and Essex, all published in top Quarter 1 journals. Maria Arche has also edited volumes at Oxford University Press and special issues in established international journals such as Natural Language and Linguistic Theory and Lingua where she also is a regular reviewer, as well as in others such as Journal of Linguistics, Second Language Research or Studies in Second Language Acquisition, among others.


Ακαδημαϊκός Διευθυντής Αθήνα: Dr. Sylvia Karastathi

Η Δρ. Σύλβια Καραστάθη είναι ακαδημαϊκή διευθύντρια του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας του New York College στην Αθήνα. Είναι κάτοχος διδακτορικού στην Αγγλική Λογοτεχνία από το Πανεπιστήμιο του Cambridge, όπου εκπόνησε διατριβή πάνω στο βρετανικό μυθιστόρημα, ως υπότροφος του Ι.Κ.Υ. Είναι επίσης κάτοχος μεταπτυχιακού ΜΑ (με άριστα)  στην Μοντέρνα Λογοτεχνία από το Πανεπιστήμιο του York και πτυχιούχος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Υπήρξε μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας  του Πανεπιστημίου της Βέρνης, ως υπότροφος της Ελβετικής κυβέρνησης και αργότερα ερευνητική εταίρος στο Ινστιτούτο Walter Benjamin του ιδίου πανεπιστήμιου.  Έχει επίσης εκτενή εμπειρία ως εκπαιδεύτρια καθηγητών ξένων γλωσσών και είναι κάτοχος Διπλώματος στη Διδασκαλία της Αγγλικής σε Ομιλητές Άλλων Γλωσσών (Cambridge DELTA – Σπουδές Επιπέδου 7). Έχει διδάξει Λογοτεχνία και Οπτική Κουλτούρα στο Πανεπιστήμιο του Cambridge και Μεθοδολογία Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας, Αγγλική Λογοτεχνία και Ακαδημαϊκή Γραφή για τα συνεργαζόμενα τμήματα του Πανεπιστήμιου του Greenwich σε Αθήνα και Πράγα. Έχει επαγγελματική εμπειρία ως ακαδημαϊκή σύμβουλος και συγγραφέας εκπαιδευτικού υλικού για φορείς πιστοποίησης γλωσσομάθειας.  Έχει δημοσιεύσει μελέτες σε συλλογικούς τόμους με θέμα τις διακαλλιτεχνικές σχέσεις, το βρετανικό μυθιστόρημα, καθώς και τη ξενόγλωσση εκπαίδευση και τον οπτικό γραμματισμό.


Ακαδημαϊκός Διευθυντής Θεσσαλονίκη: Φωτεινή Μαλκογεώργου

H Φωτεινή Μαλκογεώργου είναι Ακαδημαϊκή Διευθύντρια του Τμήματος της Αγγλικής Γλώσσας του New York College (NYC) Θεσσαλονίκης. Διδάσκει τα μαθήματα Εισαγωγή στη Γλωσσολογία, Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας, και Σχεδιασμό Διδακτικού Υλικού στο προπτυχιακό πρόγραμμα Αγγλικής Γλώσσας και Διδασκαλίας Αγγλικής Γλώσσας (Αγγλική Φιλολογία) του Πανεπιστημίου του Greenwich, που προσφέρεται στο New York College Θεσσαλονίκης. Είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια Cambridge CELTA και υπεύθυνη  εκπαίδευσης του New York College Thessaloniki CELTA Centre. Προσφέρει υποστήριξη σταδιοδρομίας στους αποφοίτους των προγραμμάτων του τμήματος και είναι ιδρύτρια του πιλοτικού προγράμματος εθελοντισμού 'Young Learners Project'. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία και TESOL του Πανεπιστημίου του Manchester του Ηνωμένου Βασιλείου και του RSA DELTA. Έχει 10ετή εμπειρία ως καθηγήτρια EAP (Αγγλικά για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς) σε πανεπιστήμια της Αγγλίας (University of Greenwich, University of Middlesex, Kingston University)  και 20 χρόνια εμπειρία στη διδασκαλίας Αγγλικών ως δεύτερης γλώσσας. Έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε συνέδρια και έχει δημοσιεύσει άρθρα και ερευνητικά κείμενα σχετικά με την Πολυτροπικότητα και Γνωστικό Φορτίο, Προσεγγίσεις διδασκαλίας της ξένης γλώσσας  μέσω Θεμάτων Εργασίας (TBL), Γραπτή Ασύγχρονη επικοινωνία και ανάπτυξη γλωσσών δεξιοτήτων.


Local Tutors

Η Δρ. Ευθυμία-Σουζάνα Γαβριήλ είναι διδάκτορας Επικοινωνίας και Τουριστικών Μέσων (υπότροφος ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ), στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Θεωρητική και Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Από το 2013 ασχολείται με την ιατρική διερμηνεία και εργάζεται ως επίσημη μεταφράστρια (project/συνεργασίες με European Commission, EOT, IKEA Greece, Nielsen Hellas και Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Συνεργάζεται ως επιμελήτρια με διάφορους εκδοτικούς οίκους στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Αφοί Κυριακίδη, Εκδόσεις Αλέξανδρος, Edizioni Universum). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την μετάφραση διαφημιστικών κειμένων, τα τουριστικά πολυμέσα και την Επικοινωνία. Στο New York College διδάσκει μετάφραση και μεταφρασεολογία τόσο στο προτυχιακό όσο και στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών.

Η Δρ. Ευανθία Διακουμάκου, αφού πήρε το πτυχίο της στην Ελληνική Φιλολογία (κατεύθυνση Γλωσσολογίας) από το ΕΚΠΑ, σπούδασε στις ΗΠΑ όπου έλαβε το  μεταπτυχιακό (M.A.) και διδακτορικό της πτυχίο στη Γλωσσολογία από τα Πανεπιστήμια Wayne State και Michigan αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της στις ΗΠΑ αλλά και αφού αποφοίτησε δίδαξε στο Παν/μιο του Michigan και στο Παν/μιο του Oakland. Ο τομέας εξειδίκευσής της είναι η Φωνητική και ενδιαφέρεται κυρίως για τη Λεκτική Πρόσληψη, τη διασύνδεση Φωνητικής-Φωνολογίας και την Ψυχο-γλωσσολογία. Έχει δημοσιεύσει σε  επιστημονικά περιοδικά και έχει συμμετάσχει σε συνέδρια Γλωσσολογίας και Φωνητικής. Στο New York College διδάσκει βασικά μαθήματα Γλωσσολογίας, εφαρμοσμένη Γλωσσολογία και Μεθοδολογία Έρευνας και επιβλέπει τη συγγραφή πτυχιακών και μεταπτυχιακών διατριβών.

Η κ. Ευα Κυπραίου διδάσκει Αγγλικά 15 χρόνια σε ιδιωτικά σχολεία και διεθνή κολλέγια στην Οξφόρδη, τη Νυρεμβεργη, τη Σαγκάη και (τα τελευταία 6 χρόνια) στην Αθήνα. Έχει δουλέψει με σπουδαστές όλων των ηλικιών και έχει σχεδιάσει και διδάξει διάφορα προγράμματα, όπως όλα τα Πτυχία Γλωσσομάθειας του Cambridge (συμπεριλαμβανομένου του IELTS), Αγγλικά για το Διεθνές Απολυτήριο (IB), Προετοιμασία για Βρετανικά Πανεπιστήμια (Foundation), Αγγλικά Ειδικών Σκοπών (ESP), και Ακαδημαϊκά Αγγλικά (EAP).  Η Αγγλική γλώσσα και η διδασκαλία της είναι κάτι το οποίο αγαπά. Αυτήν την αγάπη προσπαθεί να τη μετατρέψει σε κινητήριο ενέργεια και ενθουσιασμό έτσι ώστε να βοηθά τους σπουδαστές να αγαπήσουν με τη σειρά τους τα Αγγλικά, ή έστω να τα μάθουν με ευκολία και ευχαρίστηση έτσι ώστε να πετύχουν τους ακαδημαϊκούς τους στόχους. Είναι απόφοιτος του Μεταφραστικού Τμήματος (Ιόνιο Πανεπιστήμιο), έχω Μεταπτυχιακό στη Διαπολιτισμική Αγγλόφωνη Λογοτεχνία (Bayreuth University) και είναι κάτοχος του Διπλώματος Διδασκαλίας Αγγλικών DELTA (Cambridge University).

Η Δρ. Παναγιώτα Νικολέτου είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος (PhD) στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία από το Πανεπιστήμιο του Birmingham, Ηνωμένο Βασίλειο, μεταπτυχιακού διπλώματος (MA) στην εκπαίδευση με ειδίκευση στην διδασκαλία Αγγλικών ως ξένη γλώσσα από το Πανεπιστήμιο του Birmingham, Ηνωμένο Βασίλειο, προπτυχιακού διπλώματος (ΒΑ Hons) στην διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας από το Πανεπιστήμιο του Greenwich, Ηνωμένο Βασίλειο και προπτυχιακού διπλώματος στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Η Δρ. Νικολέτου εξειδικεύεται στην διδασκαλία στρατηγικών επικοινωνίας της γλώσσας σε διεθνείς φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον ως αποτέλεσμα του ερευνητικού της αντικειμένου. Στο New York College, είναι Λέκτορας και διδάσκει Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία, Ακαδημαϊκά Αγγλικά και ανάπτυξη επαγγελματικών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων, ενώ συνεχίζει τις ερευνητικές της δραστηριότητες στη διαχείριση της διαφορετικότητας και στην ψυχολογία του εκπαιδευόμενου στην απόκτηση Αγγλικών ως δεύτερη γλώσσα. Η έρευνα της έχει παρουσιαστεί σε διάφορα συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και είναι επίσης πιστοποιημένη ανώτερη εξετάστρια προφορικών στις εξετάσεις γλωσσομάθειας του Πανεπιστημίου του Michigan και  πιστοποιημένη εξετάστρια προφορικών στη LanguageCert και Europalso.

H Ευγενία Μαλικούτη είναι υποψήφια διδάκτωρ Γλωσσολογίας και Τουρκολογίας στο Πανεπιστήμιο Göttingen της Γερμανίας. Πτυχιούχος του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (κατεύθυνση Γλωσσολογίας) με μεταπτυχιακό τίτλο στη Θεωρητική Γλωσσολογία και απόφοιτος του Τμήματος Τουρκικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακό δίπλωμα Τουρκικών Σπουδών από το Πανεπιστήμιο Sabanci της Κωνσταντινούπολης. Για τις σπουδές της υπήρξε υπότροφος του ΙΚΥ, του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Ωνάσης, Κληροδοτημάτων του Πανεπιστημίου Αθηνών, και του DAAD. Ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια γλωσσών σε ενήλικες και μέσω διαδικτύου, διαθέτει εμπειρία στη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας, της Αγγλικής και της Τουρκικής. Τα ερευνητικά της ενδιαφέρονται περιλαμβάνουν τη γλωσσική επαφή και τη μεθοδολογία διδακτικής γλωσσών με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Στο New York College διδάσκει Κοινωνιογλωσσολογία, Σημασιολογία/Πραγματολογία, και Ακαδημαϊκή έρευνα και γραφή.

Ο Δρ. Γιάννης Παπαργύρης δραστηριοποιείται στη διοίκηση της εκπαίδευσης με εμπειρία πλέον των 15 ετών σε ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης, και σε φορείς αξιολόγησης και πιστοποίησης ακαδημαϊκών και επαγγελματικών προσόντων. Ολοκλήρωσε τις διδακτορικές του σπουδές στο πανεπιστήμιο του Birmingham όπου και δίδαξε για σειρά ετών. Σήμερα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη υλικού αξιολόγησης γλωσσομάθειας του ομίλου PeopleCert και υπεύθυνος για την ανάπτυξη των εξετάσεων LanguageCert. Στο New York College διδάσκει μαθήματα σχετικά με το Σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού για γλωσσομάθεια και την  Αξιολόγηση Γλωσσομάθειας.

Ο Δρ. Βασίλειος Ζορμπάς σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στο New York University (BA, MA).  Συνέχισε τις μεταπτυχιακές σπουδές του στο τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας του Columbia University (Teachers College) με δεύτερο μεταπτυχιακό τίτλο (Ed.M) και ειδίκευση στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία και Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας και με διδακτορικό (Ed.D) από το ίδιο τμήμα στη Διδακτική της Αγγλικής με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Δραματολογία.  Δίδαξε Λογοτεχνία και Γλώσσα σε φυσικούς ομιλητές (native speakers) και μη (ELL) της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Νέας Υόρκης. ΗΠΑ.   Ώς  μη τακτικός επίκουρος καθηγητής στο Hunter College (CUNY), δίδαξε μαθήματα Αγγλικής Φιλολογίας καθώς και επιτηρούσε αμειβόμενους ασκούμενους καθηγητές (student teachers).  Υπήρξε επίσης επιστημονικός συνεργάτης στο ΚΠΓ του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι μέλος ΣΕΠ στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Αγγλικής Φιλολογίας στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Πατρών και διδάσκει στο πρόγραμμα διδακτικής της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας στο New York College.   Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στα εξής: Το Δράμα στην Εκπαίδευση, Εναλλακτικοί τρόποι Αξιολόγησης, Σχεδιασμός Αναλυτικών Προγραμμάτων, Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών και Ποιοτική Έρευνα.

 

Πρόγραμμα Σπουδών

Θεματικές Ενότητες

  • Σύγχρονες Θεωρίες για την Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
  • Συντακτικό και Σημασιολογία
  • Μετάφραση
  • Διγλωσσία
  • Γλωσσική Ποικιλομορφία και Απόκτηση Δεύτερης Γλώσσας
  • Χρήση της Πληροφορικής στην Εκμάθηση Γλωσσών
  • Ερευνητικές Μέθοδοι στην Εκμάθηση Γλωσσών
  • Πτυχιακή Εργασία

Διάρκεια

1 έτος πλήρους φοίτησης – έναρξη Σεπτέμβριο ή Ιανουάριο, ή 2 έτη με μερική φοίτηση.

Καριέρα

  • Καθηγητής γλώσσας σε σχολεία, κολέγια, ή πανεπιστήμια
  • Διοίκηση τμημάτων Γλώσσας

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


  • Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί ειδικά για αποφοίτους με εμπειρία διδασκαλίας και για την εξάσκηση καθηγητών ξένων γλωσσών και εκπαιδευτών που επιθυμούν να αποκτήσουν μια σταδιοδρομία στις σύγχρονες γλώσσες και την αγγλική γλώσσα.
  • Επιτρέπει στους σπουδαστές να συμβάλλουν αποτελεσματικά στην εκμάθηση γλωσσών στην οργάνωσή τους μέσω της έρευνας, της ανάπτυξης και της εφαρμογής των νεοαποκτηθέντων γνώσεων και να ενισχύσουν τις προοπτικές σταδιοδρομίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
  • Το πρόγραμμα εισάγει τους σπουδαστές στην έρευνα, ιδιαίτερα εκείνες τις ερευνητικές δραστηριότητες και τα θέματα που επηρεάζουν το περιβάλλον εκμάθησης γλωσσών, συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης δεύτερης γλώσσας, των γλωσσικών εξετάσεων και της επικοινωνιακής διδασκαλίας γλωσσών.
  • Οι μαθητές θα διερευνήσουν επίσης τη διεπαφή μεταξύ έρευνας στην εκμάθηση γλωσσών και πρακτικού περιβάλλοντος μάθησης και θα αποκτήσουν τεχνολογικές δεξιότητες για να χρησιμοποιήσουν εργαλεία γλωσσικής εκμάθησης με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή.
  • Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ο απόφοιτος θα απολαύσει μια μεγάλη ποικιλία ευκαιριών σταδιοδρομίας σε διάφορους τομείς, όπως: Διδασκαλία, Μετάφραση, Εκπαιδευτική Διαχείριση, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Εκδόσεις.
NEWSLETTER
NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο Newsletter για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα νέα & τις εκδηλώσεις μας!

Unsubscribe