ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

Διδακτορικές Σπουδές στο New York College: Διεπιστημονικότητα, καινοτομία, κοινωνική επιρροή


27 June 2023
Διδακτορικές Σπουδές στο New York College: Διεπιστημονικότητα, καινοτομία, κοινωνική επιρροή

Γιατί να κάνω διδακτορικό στο New York College; Αυτή είναι μία συνηθισμένη αλλά και εύλογη ερώτηση που κάνουν οι περισσότεροι υποψήφιοι. Η πρώτη απάντηση που μου έρχεται αυθορμήτως στο μυαλό έχοντας την εμπειρία τόσο της έρευνας όσο και της διοίκησης στο τμήμα Διδακτορικών Σπουδών είναι η καλλιέργεια της διεπιστημονικότητας. Στο NYC, όλοι οι  υποψήφιοι διδάκτορες συνεργάζονται με τη διεπιστημονική μας ομάδα από τα πρώτα στάδια της συγγραφής της ερευνητικής τους πρότασης μέχρι την τελική  επιτυχή υποστήριξη της πρότασής τους και την απονομή του Διδακτορικού Τίτλου Σπουδών από το University of Bolton. Η συνεργασία με επιστήμονες διαφορετικών ερευνητικών αντικειμένων προωθεί την κουλτούρα της εξωστρέφειας και της ολιστικής αντιμετώπισης και επίλυσης των σύνθετων πλέον ζητημάτων  ενός  κόσμου που επικρατεί η ρευστότητα και η αλματώδης ψηφιοποίηση της οικονομίας.

Ένας δεύτερος λόγος για τον οποίο οι υποψήφιοι σπουδαστές θα πρέπει να επιλέξουν το NYC είναι η ιδιαίτερη έμφαση στην  καλλιέργεια των δεξιοτήτων της συγγραφής  καινοτόμων ερευνητικών προτάσεων. Η δεξιότητα της καινοτομίας αποτελεί τη βάση του σχεδιασμού των ευρωπαϊκών προγραμμάτων  εκπαίδευσης και κατάρτισης του 21ου αιώνα και   θεωρείται απαραίτητη για τη συγγραφή  ακαδημαϊκών ερευνητικών προτάσεων αλλά και αναπτυξιακών προτάσεων προς χρηματοδότηση από εθνικούς και διεθνείς φορείς.

Ένας ακόμη λόγος που καθιστά  το τμήμα διδακτορικών σπουδών του NYC πρωτοπόρο είναι η θέσπιση του θεσμού του μέντορα. Ο μέντορας  συνεργάζεται με τον φοιτητή και τον επόπτη -καθηγητή με στόχο την προσωπική ανάπτυξη του φοιτητή, αλλά και το σχεδιασμό μίας ερευνητικής πρότασης που μπορεί να μετατραπεί σε ερευνητικό προϊόν/υπηρεσία, συνδέοντας έτσι άμεσα τον σπουδαστή με την αγορά εργασίας και την επιχειρηματικότητα. H εισαγωγή των φοιτητών στην ακαδημαϊκή κουλτούρα και ηθική, η στοχοθεσία ως τρόπος επαγγελματικής ανέλιξης, η ανάπτυξη χαρακτηριστικών ηγετικής προσωπικότητας αλλά και η συμβολή της έρευνας στην κοινωνική ευημερία είναι ο τελικός στόχος του μέντορα.  Όπως άλλωστε τόνισε και ο Βρετανός φιλόσοφος Herbert Spencer, «Ο κυριότερος στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι η γνώση, αλλά η δράση».

NEWSLETTER
NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο Newsletter για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα νέα & τις εκδηλώσεις μας!

Unsubscribe