• English
  • Ελληνικά
  • English
  • Ελληνικά

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παρ, 07/20/2018 - 17:46

Ο τομέας του  Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας αποτελεί βασικό τμήμα  μίας εταιρείας, καθώς είναι επιφορτισμένο με την αποτελεσματική προώθηση των υπηρεσιών της στο σωστό target group και στον κατάλληλο τόπο και χρόνο. Βασικό καθήκον των στελεχών Μάρκετινγκ είναι να χαράσσουν αποτελεσματικές στρατηγικές προκειμένου, αφενός να ικανοποιήσουν τις ανάγκες  και επιθυμίες του πελάτη και αφετέρου να συμβάλλουν στην αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης.  Τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν τα στελέχη Μάρκετινγκ είναι:

  • Δημιουργικές ικανότητες, καθώς και την δυνατότητα να αντιλαμβάνονται τις ανάγκες του πελάτη, προκειμένου να καταρτίσουν και την κατάλληλη στρατηγική προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών.
  • Η γνώση των βασικών τεχνικών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, μεθόδων και στρατηγικών διαφήμισης, καθώς και διοίκησης πωλήσεων.
  • Εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και ιδιαίτερα με τις μεθόδους του Digital Marketing και την χρήση των social media, η οποία στις μέρες μας χαρακτηρίζει την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών.
  • Οργανωτικές δεξιότητες.
  •  Δυνατότητες λειτουργίας σε ομάδες, σε συνθήκες υψηλών απαιτήσεων και ανταγωνισμού.
  • Ο καθορισμός των μεθόδων διαφήμισης και προβολής των προϊόντων, παρακολουθώντας παράλληλα και τις αντίστοιχες στρατηγικές του ανταγωνισμού.
  • Η δυνατότητα επιτυχούς κατάρτισης στρατηγικών για την προώθηση των δημοσίων σχέσεων, προκειμένου  για την εδραίωση του κύρους της εταιρικής ταυτότητας.

Η στελέχωση του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με εξειδικευμένους επαγγελματίες αποτελεί βασική προϋπόθεση για την επιτυχημένη λειτουργία, αλλά και για την προώθηση των υπηρεσιών της επιχείρησης. Επομένως, ο φοιτητής  έχει ανάγκη εξειδικευμένης εκπαίδευσης  από έγκριτα πανεπιστημιακά ιδρύματα, τα οποία θα του δώσουν όλα τα απαραίτητα εφόδια για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας, μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών.

Οι σπουδές στις ειδικότητες του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας είναι περιζήτητες σε διεθνές επίπεδο και προσφέρουν στον επαγγελματία σημαντικές προοπτικές εξέλιξης, καθώς παρουσιάζουν εξαιρετική ζήτηση στην αγορά εργασίας.  Το υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης είναι το σημαντικότερο εφόδιο που πρέπει να λάβει ο φοιτητής, προκειμένου να έχει μία επιτυχημένη σταδιοδρομία στον χώρο των επιχειρήσεων.

Τζένη Παυλάκου

Διδάσκουσα στο τμήμα Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Greenwich