ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες





Με την αποστολή αυτού του εντύπου συμφωνείτε ότι οι πληροφορίες που έχετε παράσχει θα αποθηκευτούν στη βάση δεδομένων μας για να απαντήσουμε στο αίτημά σας, καθώς και για να σας ενημερώσουμε για τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα.
Ο πωλητής ηγέτης: πως να αυξάνετε διαρκώς τις κερδοφόρες πωλήσεις

Ο πωλητής ηγέτης: πως να αυξάνετε διαρκώς τις κερδοφόρες πωλήσεις


Οφέλη για τους Συμμετέχοντες

Οι συμμετέχοντες θα βελτιώσουν όλες τις γνώσεις, τους τρόπους σκέψης τους, τις ικανότητες και τις συμπεριφορές που εξασφαλίζουν τις υψηλές επιδόσεις στις πωλήσεις και το χτίσιμο σχέσης πιστότητας με τους πωλητές.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε όλους τους επαγγελματίες πωλητές και στους προϊσταμένους πωλήσεων που έχουν την ευθύνη της ανάπτυξης των πωλητών.

Μεθοδολογία

Το εργαστηριακό σεμινάριο στηρίζεται σε εργαστηριακές μεθόδους όπως ασκήσεις, υπόδηση ρόλων, αυτοδιαγνωστικά εργαλεία και οδηγούς βελτίωσης.

 


Λεπτομέρειες
  • Πληροφορίες

  • Περιεχόμενο

  • Αφίσα

  • Εισηγητής

Πληροφορίες

Κόστος Συμμετοχής
300€
Με τη συμμετοχή 2 ατόμων παρέχεται έκπτωση 20% και άνω των 3 ατόμων, έκπτωση 30%

Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται και μέσω ΛΑΕΚ (0,24%)
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής κατάθεσης στο πληροφοριακό σύστημα: 02/05

Ημέρες & Ώρες Διεξαγωγής

Παρασκευή 10 Μαΐου 2019, ώρες 9:30-17:30
New York College-Αμαλίας 38, Σύνταγμα 2103225961, nycath@nyc.gr, www.nyc.gr

Διάρκεια
8 ΩΡΕΣ

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα δοθεί ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ στους συμμετέχοντες.

Περιεχόμενο

Προετοιμασία
Ξεπερνώντας τους μεγαλύτερους φόβους μου σχετικά με την προσέγγιση των πελατών:

  • Το πρώτο λεπτό της σχέσης
  • Δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης και ανοικτού διαλόγου
  • Συγκέντρωση των απαραίτητων πληροφοριών για κάθε πελάτη
  • Ανταγωνιστική Ανάλυση

Προσέγγιση

  • Ανάπτυξη της μοναδικής πρότασης πωλήσεων (USP)
  • Παροχή υπηρεσιών / προϊόντων ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών
  • Κατανόηση των αναγκών και διερεύνηση των προσδοκιών των πελατών
  • Πώς μπορώ να ανταποκριθώ στις πωλήσεις στο προφίλ συμπεριφοράς των πελατών
  • Μοντέλο SPIN

Διερεύνηση αναγκών

  • Ανοιχτές & κλειστές ερωτήσεις
  • Ενεργή ακρόαση
  • Μη λεκτικά σήματα

Επιχειρηματολογία
Το μοντέλο FAB

  • Από το χαρακτηριστικό στο όφελος

Ενδυναμώνοντας τις τεχνικές πειθούς μου

  • 6 αρχές πειθούς

Αντιμετώπιση Αντιρρήσεων

  • Οδηγώντας τον πελάτη σε συμφωνία
  • Διαχείριση δύσκολων καταστάσεων
  • Λέξεις που διευκολύνουν ή όχι τις πωλήσεις

Κλείσιμο

  • Πώς μπορώ να δεσμεύσω τον πελάτη
  • Τι υπηρεσίες / προϊόντα θα πρέπει να προτείνω στον πελάτη αμέσως μετά τη συμφωνία.
  • Η αξία του Follow up με δική μου πρωτοβουλία

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα δοθεί ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ στους συμμετέχοντες

 

Αφίσα

Εισηγητής

O Μανούσος Μαροπάκης υπήρξε για πολλά χρόνια στέλεχος πωλήσεων και διακεκριμένος εκπαιδευτής στις πωλήσεις και τη διοίκηση πωλήσεων. Δ/νων Σύμβουλος της Brain Up.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ


Ο λόγος ύπαρξης μας είναι να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της ηγεσίας και του μάνατζμεντ στον επιχειρηματικό και κοινωνικό τομέα ώστε να εξασφαλίζεται η αποτελεσματική λειτουργία, η ανάπτυξη, η ανταγωνιστικότητα και η διαρκής επιτυχία των επιχειρήσεων, των οργανισμών και των κοινωνικών οργανισμών και μέσω αυτής η ατομική, συλλογική και κοινωνική πρόοδος και ευημερία.

Το όραμα μας είναι να είμαστε στην Ελλάδα και παγκοσμίως πρώτοι στην ποιότητα και την καινοτομία της εκπαίδευσης, της ανάπτυξης των γνώσεων, των ικανοτήτων και της διαμόρφωσης της άριστης κουλτούρας ηγεσίας, μάνατζμεντ και επιχειρηματικότητας για το κοινό καλό και την ευημερία των ανθρώπων.


NEWSLETTER
NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο Newsletter για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα νέα & τις εκδηλώσεις μας!

Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης
INSTAGRAM