ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες





Με την αποστολή αυτού του εντύπου συμφωνείτε ότι οι πληροφορίες που έχετε παράσχει θα αποθηκευτούν στη βάση δεδομένων μας για να απαντήσουμε στο αίτημά σας, καθώς και για να σας ενημερώσουμε για τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα.
Πτυχίο στη Διδασκαλία Aγγλικής Γλώσσας

Πτυχίο στη Διδασκαλία Aγγλικής Γλώσσας


Το συγκεκριμένο Πρόγραμμα συνδυάζει την πρακτική εξάσκηση στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας με την ακαδημαϊκή μελέτη της γλώσσας και επικοινωνίας. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι απόφοιτοι εξασφαλίζουν άδεια διδασκαλίας από το Υπουργείο Παιδείας, καθώς και πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα, πράγμα το οποίο δημιουργεί ευκαιρίες σταδιοδρομίας στον τομέα διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, όπου παρατηρείται αυξημένη ζήτηση. Στο πρώτο έτος, οι σπουδαστές παρακολουθούν τρία ‘μαθήματα κορμού’ και δύο ακόμη μαθήματα επιλογής από άλλους κλάδους της Σχολής, όπως Ψυχολογία και Διαχείριση Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Στο δεύτερο έτος, οι φοιτητές παρακολουθούν ένα πιο εξειδικευμένο πρόγραμμα σπουδών με τρία ‘μαθήματα κορμού’ και δύο μαθήματα επιλογής από άλλους κλάδους της Σχολής, όπως Πραγματολογία και Λογοτεχνία. Στο τρίτο έτος, οι σπουδαστές έχουν τρία μαθήματα ‘κορμού’ και ένα μάθημα επιλογής από διάφορους άλλους τομείς στη Σχολή, όπως Βασικές Αρχές και Στρατηγικές Μετάφρασης.


Λεπτομέρειες
  • Πρόγραμμα Σπουδών

  • Καθηγητές

  • Καριέρα

Πρόγραμμα Σπουδών

Έτος 1

  • Εισαγωγή στη Διδακτική της Αγγλικής Γλώσσας
  • Θεμελιώδεις Αρχές Γλωσσολογίας
  • Γλώσσα, Επικοινωνία και Κοινωνία
  • Ψυχολογία
  • Διαχείριση Μαθητών με Διαφορετικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες σε ένα Περιβάλλον Συνεκπαίδευσης

Έτος 2

  • Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας και Πρακτική
  • Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία Ι
  • Σημασιολογία (Η Σημασία στη Γλώσσα)
  • Aγγλικό Μυθιστόρημα 19ου αιώνα
  • Πραγματολογία και Ανάλυση Λόγου

Έτος 3

  • Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας: Σχεδιασμός Διδακτικού Υλικού και Πρακτική Εξάσκηση
  • Εφηρμοσμένη Γλωσσολογία ΙΙ
  • Γλωσσική Δομή και Σημασία (Advanced)
  • Πτυχιακή Εργασία ή
  • Βασικές Αρχές και Στρατηγικές Μετάφρασης

 

Το BA (Hons) στην Αγγλική Γλώσσα και τη Διδασκαλία της Αγγλικής είναι ένα τριετές Πρόγραμμα πλήρους φοίτησης, το οποίο διδάσκεται αποκλειστικά στην Αγγλική. Η διδασκαλία κάθε μαθήματος περιλαμβάνει τρία τρίμηνα (Οκτώβριος – Δεκέμβριος, Ιανουάριος – Μάρτιος, και Απρίλιος – Μάιος), καθώς και δύο εξεταστικές περιόδους (του Μαΐου και του Ιουλίου). Όλα τα μαθήματα διεξάγονται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και είναι πρωινά, ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες των σπουδαστών οι οποίοι ήδη απασχολούνται στον κλάδο διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας.

Καθηγητές

Programme Director: Dr. Maria Arche

Dr. Maria Arche: Dr Maria J. Arche has a PhD in Theoretical Linguistics and Language Acquisition. Maria J. Arche is the Programme Leader of the BA (Hons) English Language and English Language Teaching and English Language and Literature at Greenwich and is an active researcher with a pronounced international profile. Her thesis was a collaboration between the Research Institute Ortega y Gasset in Madrid and the department of Linguistics of the University of California at Los Angeles. Arche’s research focuses on the grammar of Tense, Aspect, Argument Structure and copular verbs, their crosslinguistic variation and acquisition. She has developed this agenda in a variety of individual and collaborative works. She has been a visiting scholar at the University of Massachusetts Amherst and is part of an international network funded by the Netherlands Academy of Science. With colleagues from Tromso and Lille, she has founded the international Workshop series on Aspect and Argument Structure of Adjectives and Participles (WAASAP), now established in the field as a referential event for discussion around non-verbal categories with editions at Greenwich 2012, Tromso 2014, Lille 2016, Barcelona 2018, Oxford 2020. She has led the organisation of other three international conferences (Aspect Across Languages 2011, Copulas Across Languages 2015 and Tenselessness 2017). To date, she has authored a monograph and a good number of solo and joint papers with international scholars from the Universities of Tromso, Lille, Groningen, Southampton and Essex, all published in top Quarter 1 journals. Maria Arche has also edited volumes at Oxford University Press and special issues in established international journals such as Natural Language and Linguistic Theory and Lingua where she also is a regular reviewer, as well as in others such as Journal of Linguistics, Second Language Research or Studies in Second Language Acquisition, among others.


Ακαδημαϊκός Διευθυντής Αθήνα: Παναγιώτα Φρυτζαλά

Η Παναγιώτα είναι απόφοιτος του Ιονίου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στη μετάφραση, καθώς και του American College of Greece με ειδίκευση στο Marketing και στο Management. Είναι επίσης κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας (MA in TEFL/TESL) από το Πανεπιστήμιο του Birmingham. Η Παναγιώτα διδάσκει στο  New York College  από το 2001, τόσο Αγγλικά στις διάφορες ειδικότητες που προσφέρονται στο κολλέγιο, όσο και μαθήματα ειδικότητας στο ΒΑ της Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας που προσφέρεται από το   New York College σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Greenwich. Αναλαμβάνει επίσης την εποπτεία μεταπτυχιακών εργασιών στην ειδίκευση της Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας.  Έχει επίσης διδάξει στο Πανεπιστήμιο του Liverpool επί σειρά ετών και συνεργάζεται ως εξετάστρια αγγλικών με το Πανεπιστήμιο του Michigan. Επιπρόσθετα, έχει κάνει μια σειρά σεμιναρίων σε συνεργασία με την ELT News σε θέματα όπως Επιχειρησιακά Αγγλικά, Ακαδημαϊκή Γραφή και Διαχείριση Σχολικής Τάξης. Εκτός από τα διδακτικά της καθήκοντα, είναι και Υπεύθυνη του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της Παναγιώτας περιλαμβάνουν την Εξέταση και Πιστοποίηση της Γλωσσικής Ικανότητας, τη Νευρογλωσσολογία και την Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού. Είναι επίσης μέλος της TESOL Greece, του European Association for Language Testing and Assessment (EALTA) και του Association of Language Testers in Europe (ALTE).


Ακαδημαϊκός Διευθυντής Θεσσαλονίκη: Φωτεινή Μαλκογεώργου

H Φωτεινή Μαλκογεώργου είναι Ακαδημαϊκή Διευθύντρια του Τμήματος της Αγγλικής Γλώσσας του New York College (NYC) Θεσσαλονίκης. Διδάσκει τα μαθήματα Εισαγωγή στη Γλωσσολογία, Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας, και Σχεδιασμό Διδακτικού Υλικού στο προπτυχιακό πρόγραμμα Αγγλικής Γλώσσας και Διδασκαλίας Αγγλικής Γλώσσας (Αγγλική Φιλολογία) του Πανεπιστημίου του Greenwich, που προσφέρεται στο New York College Θεσσαλονίκης. Είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια Cambridge CELTA και υπεύθυνη  εκπαίδευσης του New York College Thessaloniki CELTA Centre. Προσφέρει υποστήριξη σταδιοδρομίας στους αποφοίτους των προγραμμάτων του τμήματος και είναι ιδρύτρια του πιλοτικού προγράμματος εθελοντισμού 'Young Learners Project'. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία και TESOL του Πανεπιστημίου του Manchester του Ηνωμένου Βασιλείου και του RSA DELTA. Έχει 10ετή εμπειρία ως καθηγήτρια EAP (Αγγλικά για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς) σε πανεπιστήμια της Αγγλίας (University of Greenwich, University of Middlesex, Kingston University)  και 20 χρόνια εμπειρία στη διδασκαλίας Αγγλικών ως δεύτερης γλώσσας. Έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε συνέδρια και έχει δημοσιεύσει άρθρα και ερευνητικά κείμενα σχετικά με την Πολυτροπικότητα και Γνωστικό Φορτίο, Προσεγγίσεις διδασκαλίας της ξένης γλώσσας  μέσω Θεμάτων Εργασίας (TBL), Γραπτή Ασύγχρονη επικοινωνία και ανάπτυξη γλωσσών δεξιοτήτων.


Local Tutors

Dr. Evanthia Diakoumakou: Evanthia, after completed her Bachelor in Greek Literature at the National University of Athens, she continued her studies in the U.S.A. and she received an MA in Linguistics by the Wayne State University in Detroit and a PhD in Linguistics by the University of Michigan, Ann Arbor, Michigan. Following her brilliant studies, Evanthia taught both at the University of Michigan and Oakland University in the U.S.A. She has published in peer-reviewed journals in the Phonetics, which is her area of specialization. At New York College she has been teaching Second Language Acquisition and Research Methods, and she is head supervisor in research dissertation and theses. Evanthia is highly evaluated by her students for her superb support and guidance.

Dr. Maria Kamilaki: Maria holds a PhD in Sociolinguistics, University of Athens, 2009 (with a unanimous ‘Excellent” designation); MSc in Applied Linguistics and English Language Teaching, University of Edinburgh (with distinction); and an MSc in Cultural Management, Panteion University of Social and Political Sciences (with distinction). Maria has been the recipient of a number of scholarships, including the prestigious Economic and Social Research Council (ESRC) scholarship in the U.K. and the “A.S. Onassis” Public Benefit Foundation Scholarship. Before joining New York College, she taught Greek as a second/foreign language at the Modern Greek Language Teaching Centre of the University of Athens. She has published in peer-reviewed journals and conference proceedings, and worked as an editor, translator and script writer. At New York College she teaches Semantics, Pragmatics and Second Language Acquisition Theories. She co-organised the International Conference on “Making Research in SLA Usable for Instruction and Instructors” in cooperation with the University of Greenwich Research Centre “Carole”.

Her academic interests lie in the fields of sociolinguistics (language variation, standardization, ideology and attitudes), pragmatics, discourse analysis, language learning and teaching.

Dr. Sylvia Karastathi

Sylvia has completed her studies in two of the most well-known Universities in the world: PhD in English from the University of Cambridge, U.K; and MA in Modern Literature and Culture awarded with Distinction, from the University of York, U.K Sylvia’s research interests include Digital Humanities esp. resources and teaching tools, while she has gained experience in the Intermedia Research Group, Centre for Research in the Arts, Social Sciences and Humanities, of the University of Cambridge. She has also taught in the U.K and Greece language learners and undergraduate students and she has supervised MA and MPhil Dissertations. Her latest research work includes a research position in the University of Geneva, Switzerland. Sylvia’s teaching approach is inspiring. Her ability to connect with her students and her talent at teaching simple concepts, as well as more advanced topics, are both truly superior.

Dr. Panagiota Nikoletou holds a PhD in Applied Linguistics, University of Birmingham, UK; MA Teaching English as a Foreign Language, University of Birmingham, UK; and BA (Hons) in English Language Teaching, University of Greenwich, UK. Giota’s expertise lies with international students from different ethnic backgrounds, and with communicative strategies in foreign language teaching as a result of her research focus. She has been teaching English Language classes to undergraduate and graduate students at New York College whilst she continues her research on individual differences of learners.

Dr. Anna Bougia

Anna has completed her PhD  in Educational Cybernetics, University of Bolton, UK. Before that, she was awarded the M.A in Management in Language Learning, University of Greenwich, UK and the B.A in Greek Literature, Demokritous University of Thrace, Greece. Anna’s research interests are focused on learning innovation in Higher Education, Autonomy and cognitive psychology. She has presented her innovative research in many conferences in Greece and abroad and she has given presentations to students and teachers on issues of autonomy, instructional technologies and innovative teaching practices.

Dr. Maria Barouni: Maria has specialised in Linguistics and Education Management. She graduated magna cum laude from the University of Crete, at the Department of Philology, specialising in Linguistics. Afterwards, she pursued an MPhil in Linguistics at the University of Utrecht. The second year of her MPhil program she visited Massachusetts Institute of Technology (MIT). Her interest in Language and Education drove her to a second Master on Education Management at the University of Volos. She specialized in Education Policy and more precisely at the impact of Bologna declaration on tertiary education. Maria has recently submitted her PhD dissertation in Linguistics at the University of Crete. Her dissertation focused on the Syntax/semantics of Greek particles. During her studies (BA, Master and PhD) she has received several scholarships from IKY, Merkouri Foundation, and Dretakis scholarship (i.a.).

Maria holds a long experience in teaching in secondary and tertiary education. Apart from teaching, she continues her academic research participating in several international and national linguistic conferences. Maria has visited University of Vienna and University of Stuttgart as a researcher, and has participated in summer schools in Boston (co organized by Harvard and MIT), in Saint Petersburg (co-organized by Univ. of Saint Petersburg and New York University) and in Crete (administrator at Creteling summer school).   At New York College she teaches Advanced Structure and Meaning Year 3, BA H English Language and ELT of the University of Greenwich.

Δρ. Ιφιγένεια Δόση

Η Δρ. Ιφιγένεια Δόση έχει σπουδάσει Γλωσσολογία και Διδακτική στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας & Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.). Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές της στη Θεωρητική και Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στο ίδιο τμήμα και το δεύτερο μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσής της στην Ψυχο-/Νευρογλωσσολογία στο τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Α.Π.Θ.) και τη διδακτορική της διατριβή, στον τομέα της Ψυχογλωσσολογίας (Τμήμα Φιλολογίας Α.Π.Θ.). Αυτό το διάστημα εκπονεί την μεταδιδακτορική της έρευνα στον τομέα της Ψυχο-/Νευρογλωσσολογίας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Έχει εργαστεί σε αρκετά ερευνητικά προγράμματα (πρόγραμμα BALED, Θαλής, πρόγραμμα CoLiBi IKYDA, πρόγραμμα Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων μαθητών). Έχει δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά και παρουσιάσεις σε διεθνή συνέδρια σε Ευρώπη και Η.Π.Α. Σήμερα εντάσσεται στο διδακτικό προσωπικό του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος» και στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, όπου διδάσκει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Στο παρελθόν έχει διδάξει μαθήματα γλωσσολογίας και σε άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα (σε προπτυχιακά προγράμματα λογοθεραπείας), αλλά και στο University of New York in Prague (σε μεταπτυχιακό επίπεδο). Από το 2016 αποτελεί μέλος του ακαδημαϊκού προσωπικού του New York College Θεσσαλονίκης όπου διδάσκει Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στο προπτυχιακό πρόγραμμα Αγγλικής Γλώσσας και Διδασκαλίας Αγγλικής Γλώσσας (Αγγλική Φιλολογία) του Πανεπιστημίου του Greenwich.

Δρ. Γιώργος Μαρκόπουλος

Ο Δρ. Γιώργος Μαρκόπουλος είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος στη Γλωσσολογία από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Είναι μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ενώ στο παρελθόν υπήρξε επισκέπτης ερευνητής στο University College London και στο Humboldt-Universitat zu Berlin. Έχει εργαστεί σε ερευνητικά προγράμματα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και έχει μακρά εμπειρία ακαδημαϊκής διδασκαλίας. Επιπλέον, έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, επιμελημένους τόμους, πρακτικά συνεδρίων κτλ. και έχει συμμετάσχει σε μεγάλο αριθμό διεθνών συνεδρίων. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται κυρίως στη φωνολογία και τη μορφοσύνταξη, όπως επίσης και στη συγκριτική μελέτη διαγλωσσικών δομών. Είναι λέκτορας των μαθημάτων Ανάλυσης της Γλώσσας και Αρχές Μετάφρασης στο BA (Hons) Αγγλικής Γλώσσας και Αγγλικής Γλώσσας διδασκαλίας του Πανεπιστημίου του Πανεπιστημίου του Greenwich στο New York College Θεσσαλονίκης.

Σταματία Καραμπιμπέρη

Η Σταματία Καραμπιμπέρη έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και  συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην διδασκαλία της Αγγλικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας στο στο St Michael’s College στο Vermont των Ηνωμένων Πολιτειών και είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια Cambridge CELTA.  Διδάσκει Αγγλικά από το 1992 και έχει εμπειρία στην εκπαίδευση καθηγητών στο περιβάλλον της τάξης καθώς και εξ ’αποστάσεως, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο (5 και 7) όπως αυτά ορίζονται από το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων. Στο πλαίσιο των απαιτήσεων αυτών των προγραμμάτων οργανώνει, επιβλέπει και αξιολογεί την πρακτική εξάσκηση των εκπαιδευόμενων καθηγητών τόσο διαδικτυακά όσο και σε τάξη.  Οργανώνει σεμινάρια σε τομείς που αφορούν στην βελτίωση των τεχνικών διδασκαλίας σε παιδιά και εφήβους με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες, στρατηγικές για εξετάσεις γλωσσομάθειας καθώς και προετοιμασία καθηγητών για εξετάσεις επαγγελματικές πιστοποίησης.  Από το 2015, διδάσκει Εισαγωγή στη Διδασκαλία της Δεύτερης Γλώσσας και Αγγλική λογοτεχνία και μυθιστοριογραφία 19ου αιώνα στο προπτυχιακό πρόγραμμα Αγγλικής Γλώσσας και Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας του πανεπιστημίου του Πανεπιστημίου του Greenwich που προσφέρεται στο New York College. Διδάσκει επίσης, Αγγλικά για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς, Ακαδημαϊκή Γραφή, Επιχειρηματικά Αγγλικά και αναλαμβάνει τμήματα προετοιμασίας μαθητών για πιστοποιήσεις γλωσσομάθειας.

Το ερευνητικό ενδιαφέρον της εστιάζει στην επίτευξη της μαθησιακής αυτονομίας των μαθητών και το πόσο αυτή μπορεί να επιτευχθεί σε ασύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον με τακτικές όπως ο στοχασμός (reflective thinking) και η αυτο-αξιολόγηση που μέσα από τη δημιουργία εξατομικευμένων στόχων να μπορούν να λειτουργήσουν ως πηγή ενίσχυσης και κινήτρων για τον μαθητή που πρέπει τελικά να έχει τον έλεγχο της εκπαιδευτικής του διαδικασίας.

Μαρία Αμπατζή

Η Μαρία Αμπατζή έχει πτυχίο Γλωσσολογίας, Λογοτεχνίας και Ισπανικών από το University of Hertfordshire Μεγάλης Βρετανίας και Μεταπτυχιακό τίτλο στην Εγκληματολογική Γλωσσολογία, από το Cardiff University (Μεγάλη Βρετανία). Είναι πιστοποιημένη εξετάστρια προφορικών στο Διεθνή Οργανισμό Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης Γλωσσομάθειας ‘LanguageCert’ και  έχει πολυετή διδακτική εμπειρία με παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Έχει παρακολουθήσει συνέδρια και σεμινάρια σε Ελλάδα και εξωτερικό για θέματα εκπαίδευσης, διδασκαλίας, βασικές αρχές εγκληματολογικής έρευνας καθώς και χρήσης γλωσσολογικών αποδείξεων για δικαστικούς σκοπούς. Κατά καιρούς έχει συνεργαστεί με ιδιωτικούς και κρατικούς φορείς ως ερευνήτρια και παρατηρητής σε θέματα τρομοκρατίας.  

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται σε θέματα που αφορούν την επικοινωνία στη τρομοκρατία, τη γνησιότητα και συγγραφική απόδοση τρομοκρατικών προκηρύξεων ή άλλου είδους απειλητικών μηνυμάτων, την ανάκριση ευπαθών μαρτύρων (ανηλίκων) και την ανάλυση φωνής και ήχου μεταξύ μονοζυγωτικών διδύμων. Διδάσκει γλωσσολογία και αγγλικά σε διάφορες ειδικότητες προπτυχιακών προγραμμάτων, έχει υπό την εποπτεία της πτυχιακές εργασίες και ανήκει στο Ακαδημαϊκό Προσωπικό του New York College, Θεσσαλονίκης από το 2015 όπου διδάσκει Πραγματολογία και Ανάλυση Λόγου στο προπτυχιακό πρόγραμμα Αγγλικής Γλώσσας και Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας του Πανεπιστημίου του Greenwich.

Όλγα Χριστοδούλου

Η Όλγα Χριστοδούλου είναι απόφοιτη του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έπειτα συνέχισε τις σπουδές της για να πάρει τον μεταπτυχιακό της τίτλο στον τομέα της Συνεκπαίδευσης από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο του Ην. Βασιλείου. Είναι κάτοχος Πτυχίου επαγγελματικών προσόντων πάνω στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και την Δυσλεξία από τον Βρετανικό φορέα πιστοποιήσεων EDEXCEL. Είναι πιστοποιημένη καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας από το Τμήμα Εκπαίδευσης του Εθνικού Κολλεγίου για την Διδασκαλία και την Ηγεσία στο Ην. Βασίλειο. Η Όλγα ξεκίνησε την καριέρα της ως καθηγήτρια αγγλικών σε κέντρα ξένων γλωσσών, ιδιωτικά σχολεία και κολλέγια. Έχει δημοσιεύει σε διαδικτυακά περιοδικά όπως το Humanising Language Teaching και συμμετέχει ως ομιλήτρια σε συνέδρια που διοργανώνει το TESOL Μακεδονίας-Θράκης. Οι τομείς έρευνας στους οποίους δραστηριοποιείται είναι: Δυσλεξία και η Διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένη γλώσσα, Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και Συνεκπαίδευση. Διδάσκει το μάθημα Ενταξιακή Εκπαίδευση στο στο προπτυχιακό πρόγραμμα Αγγλικής Γλώσσας και Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας του Πανεπιστημίου του Greenwich καθώς και Ακαδημαϊκά Αγγλικά στο New York College Θεσσαλονίκης από το 2016.

Καριέρα

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος, οι απόφοιτοι μπορούν να συνεχίσουν στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας που προσφέρεται από το Πανεπιστήμιο του Greenwich και το New York College. Όσον αφορά την επαγγελματική σταδιοδρομία, οι απόφοιτοι έχουν πληθώρα ευκαιριών απασχόλησης σε τομείς όπως: Διδασκαλία, Γλωσσολογία, Μετάφραση, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Εκδόσεις, Διοίκηση, κ.α.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


  • Το πρόγραμμα συνδυάζει την πρακτική κατάρτιση στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας με την ακαδημαϊκή μελέτη της γλώσσας και της επικοινωνίας.
  • Οδηγεί στην εξασφάλιση άδειας διδασκαλίας από το Eλληνικό Υπουργείο Παιδείας, καθώς οι απόφοιτοι μας απολαμβάνουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα που ανοίγουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, για την οποία υπάρχει όλο και μεγαλύτερη ζήτηση.
  • Στο πρώτο επίπεδο, οι φοιτητές λαμβάνουν τρία βασικά μαθήματα "core courses" και δύο επιπλέον μαθήματα που επιλέγονται από μια μεγάλη ποικιλία άλλων κλάδων μέσα στο σχολείο.
  • Στα επίπεδα δύο και τρία, οι φοιτητές ακολουθούν ένα πιο εξειδικευμένο πρόγραμμα σπουδών με τρία βασικά μαθήματα και ένα ή δύο επιπλέον μαθήματα επιλογής που επιλέγονται από μια μεγάλη ποικιλία άλλων ειδικοτήτων της σχολής.
  • Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ο απόφοιτος θα απολαύσει μια μεγάλη ποικιλία ευκαιριών σταδιοδρομίας σε διάφορους τομείς, όπως: Διδασκαλία, Γλωσσολογία, Μετάφραση, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Εκδόσεις, Διοίκηση, κ.α.
NEWSLETTER
NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο Newsletter για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα νέα & τις εκδηλώσεις μας!

Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης
INSTAGRAM