ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες







Με την αποστολή αυτού του εντύπου συμφωνείτε ότι οι πληροφορίες που έχετε παράσχει θα αποθηκευτούν στη βάση δεδομένων μας για να απαντήσουμε στο αίτημά σας, καθώς και για να σας ενημερώσουμε για τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα.
Πτυχίο στη Διδασκαλία Aγγλικής Γλώσσας

Πτυχίο στη Διδασκαλία Aγγλικής Γλώσσας


Το συγκεκριμένο Πρόγραμμα συνδυάζει την πρακτική εξάσκηση στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας με την ακαδημαϊκή μελέτη της γλώσσας και επικοινωνίας. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι απόφοιτοι εξασφαλίζουν άδεια διδασκαλίας από το Υπουργείο Παιδείας, καθώς και πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα, πράγμα το οποίο δημιουργεί ευκαιρίες σταδιοδρομίας στον τομέα διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, όπου παρατηρείται αυξημένη ζήτηση. Στο πρώτο έτος, οι σπουδαστές παρακολουθούν τρία ‘μαθήματα κορμού’ και δύο ακόμη μαθήματα επιλογής από άλλους κλάδους της Σχολής, όπως Ψυχολογία και Διαχείριση Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Στο δεύτερο έτος, οι φοιτητές παρακολουθούν ένα πιο εξειδικευμένο πρόγραμμα σπουδών με τρία ‘μαθήματα κορμού’ και δύο μαθήματα επιλογής από άλλους κλάδους της Σχολής, όπως Πραγματολογία και Λογοτεχνία. Στο τρίτο έτος, οι σπουδαστές έχουν τρία μαθήματα ‘κορμού’ και ένα μάθημα επιλογής από διάφορους άλλους τομείς στη Σχολή, όπως Βασικές Αρχές και Στρατηγικές Μετάφρασης.


Λεπτομέρειες
  • Πρόγραμμα Σπουδών

  • Καθηγητές

  • Καριέρα

Πρόγραμμα Σπουδών

Έτος 1

  • Εισαγωγή στη Διδακτική της Αγγλικής Γλώσσας
  • Θεμελιώδεις Αρχές Γλωσσολογίας
  • Γλώσσα, Επικοινωνία και Κοινωνία
  • Ψυχολογία
  • Διαχείριση Μαθητών με Διαφορετικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες σε ένα Περιβάλλον Συνεκπαίδευσης

Έτος 2

  • Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας και Πρακτική
  • Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία Ι
  • Σημασιολογία (Η Σημασία στη Γλώσσα)
  • Aγγλικό Μυθιστόρημα 19ου αιώνα
  • Πραγματολογία και Ανάλυση Λόγου

Έτος 3

  • Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας: Σχεδιασμός Διδακτικού Υλικού και Πρακτική Εξάσκηση
  • Εφηρμοσμένη Γλωσσολογία ΙΙ
  • Γλωσσική Δομή και Σημασία (Advanced)
  • Πτυχιακή Εργασία ή
  • Βασικές Αρχές και Στρατηγικές Μετάφρασης

 

Το BA (Hons) στην Αγγλική Γλώσσα και τη Διδασκαλία της Αγγλικής είναι ένα τριετές Πρόγραμμα πλήρους φοίτησης, το οποίο διδάσκεται αποκλειστικά στην Αγγλική. Η διδασκαλία κάθε μαθήματος περιλαμβάνει τρία τρίμηνα (Οκτώβριος – Δεκέμβριος, Ιανουάριος – Μάρτιος, και Απρίλιος – Μάιος), καθώς και δύο εξεταστικές περιόδους (του Μαΐου και του Ιουλίου). Όλα τα μαθήματα διεξάγονται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και είναι πρωινά, ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες των σπουδαστών οι οποίοι ήδη απασχολούνται στον κλάδο διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας.

Καθηγητές

Programme Director: Dr. Maria Arche

Dr. Maria Arche: Dr Maria J. Arche has a PhD in Theoretical Linguistics and Language Acquisition. Maria J. Arche is the Programme Leader of the BA (Hons) English Language and English Language Teaching and English Language and Literature at Greenwich and is an active researcher with a pronounced international profile. Her thesis was a collaboration between the Research Institute Ortega y Gasset in Madrid and the department of Linguistics of the University of California at Los Angeles. Arche’s research focuses on the grammar of Tense, Aspect, Argument Structure and copular verbs, their crosslinguistic variation and acquisition. She has developed this agenda in a variety of individual and collaborative works. She has been a visiting scholar at the University of Massachusetts Amherst and is part of an international network funded by the Netherlands Academy of Science. With colleagues from Tromso and Lille, she has founded the international Workshop series on Aspect and Argument Structure of Adjectives and Participles (WAASAP), now established in the field as a referential event for discussion around non-verbal categories with editions at Greenwich 2012, Tromso 2014, Lille 2016, Barcelona 2018, Oxford 2020. She has led the organisation of other three international conferences (Aspect Across Languages 2011, Copulas Across Languages 2015 and Tenselessness 2017). To date, she has authored a monograph and a good number of solo and joint papers with international scholars from the Universities of Tromso, Lille, Groningen, Southampton and Essex, all published in top Quarter 1 journals. Maria Arche has also edited volumes at Oxford University Press and special issues in established international journals such as Natural Language and Linguistic Theory and Lingua where she also is a regular reviewer, as well as in others such as Journal of Linguistics, Second Language Research or Studies in Second Language Acquisition, among others.


Ακαδημαϊκός Διευθυντής Αθήνα: Dr. Sylvia Karastathi

Η Δρ. Σύλβια Καραστάθη είναι ακαδημαϊκή διευθύντρια του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας του New York College στην Αθήνα. Είναι κάτοχος διδακτορικού στην Αγγλική Λογοτεχνία από το Πανεπιστήμιο του Cambridge, όπου εκπόνησε διατριβή πάνω στο βρετανικό μυθιστόρημα, ως υπότροφος του Ι.Κ.Υ. Είναι επίσης κάτοχος μεταπτυχιακού ΜΑ (με άριστα)  στην Μοντέρνα Λογοτεχνία από το Πανεπιστήμιο του York και πτυχιούχος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Υπήρξε μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας  του Πανεπιστημίου της Βέρνης, ως υπότροφος της Ελβετικής κυβέρνησης και αργότερα ερευνητική εταίρος στο Ινστιτούτο Walter Benjamin του ιδίου πανεπιστήμιου.  Έχει επίσης εκτενή εμπειρία ως εκπαιδεύτρια καθηγητών ξένων γλωσσών και είναι κάτοχος Διπλώματος στη Διδασκαλία της Αγγλικής σε Ομιλητές Άλλων Γλωσσών (Cambridge DELTA – Σπουδές Επιπέδου 7). Έχει διδάξει Λογοτεχνία και Οπτική Κουλτούρα στο Πανεπιστήμιο του Cambridge και Μεθοδολογία Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας, Αγγλική Λογοτεχνία και Ακαδημαϊκή Γραφή για τα συνεργαζόμενα τμήματα του Πανεπιστήμιου του Greenwich σε Αθήνα και Πράγα. Έχει επαγγελματική εμπειρία ως ακαδημαϊκή σύμβουλος και συγγραφέας εκπαιδευτικού υλικού για φορείς πιστοποίησης γλωσσομάθειας.  Έχει δημοσιεύσει μελέτες σε συλλογικούς τόμους με θέμα τις διακαλλιτεχνικές σχέσεις, το βρετανικό μυθιστόρημα, καθώς και τη ξενόγλωσση εκπαίδευση και τον οπτικό γραμματισμό.


Ακαδημαϊκός Διευθυντής Θεσσαλονίκη: Φωτεινή Μαλκογεώργου

H Φωτεινή Μαλκογεώργου είναι Ακαδημαϊκή Διευθύντρια του Τμήματος της Αγγλικής Γλώσσας του New York College (NYC) Θεσσαλονίκης. Διδάσκει τα μαθήματα Εισαγωγή στη Γλωσσολογία, Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας, και Σχεδιασμό Διδακτικού Υλικού στο προπτυχιακό πρόγραμμα Αγγλικής Γλώσσας και Διδασκαλίας Αγγλικής Γλώσσας (Αγγλική Φιλολογία) του Πανεπιστημίου του Greenwich, που προσφέρεται στο New York College Θεσσαλονίκης. Είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια Cambridge CELTA και υπεύθυνη  εκπαίδευσης του New York College Thessaloniki CELTA Centre. Προσφέρει υποστήριξη σταδιοδρομίας στους αποφοίτους των προγραμμάτων του τμήματος και είναι ιδρύτρια του πιλοτικού προγράμματος εθελοντισμού 'Young Learners Project'. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία και TESOL του Πανεπιστημίου του Manchester του Ηνωμένου Βασιλείου και του RSA DELTA. Έχει 10ετή εμπειρία ως καθηγήτρια EAP (Αγγλικά για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς) σε πανεπιστήμια της Αγγλίας (University of Greenwich, University of Middlesex, Kingston University)  και 20 χρόνια εμπειρία στη διδασκαλίας Αγγλικών ως δεύτερης γλώσσας. Έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε συνέδρια και έχει δημοσιεύσει άρθρα και ερευνητικά κείμενα σχετικά με την Πολυτροπικότητα και Γνωστικό Φορτίο, Προσεγγίσεις διδασκαλίας της ξένης γλώσσας  μέσω Θεμάτων Εργασίας (TBL), Γραπτή Ασύγχρονη επικοινωνία και ανάπτυξη γλωσσών δεξιοτήτων.


Local Tutors

Η Δρ. Ευθυμία-Σουζάνα Γαβριήλ είναι διδάκτορας Επικοινωνίας και Τουριστικών Μέσων (υπότροφος ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ), στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Θεωρητική και Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Από το 2013 ασχολείται με την ιατρική διερμηνεία και εργάζεται ως επίσημη μεταφράστρια (project/συνεργασίες με European Commission, EOT, IKEA Greece, Nielsen Hellas και Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Συνεργάζεται ως επιμελήτρια με διάφορους εκδοτικούς οίκους στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Αφοί Κυριακίδη, Εκδόσεις Αλέξανδρος, Edizioni Universum). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την μετάφραση διαφημιστικών κειμένων, τα τουριστικά πολυμέσα και την Επικοινωνία. Στο New York College διδάσκει μετάφραση και μεταφρασεολογία τόσο στο προτυχιακό όσο και στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών.

Η Δρ. Ευανθία Διακουμάκου, αφού πήρε το πτυχίο της στην Ελληνική Φιλολογία (κατεύθυνση Γλωσσολογίας) από το ΕΚΠΑ, σπούδασε στις ΗΠΑ όπου έλαβε το  μεταπτυχιακό (M.A.) και διδακτορικό της πτυχίο στη Γλωσσολογία από τα Πανεπιστήμια Wayne State και Michigan αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της στις ΗΠΑ αλλά και αφού αποφοίτησε δίδαξε στο Παν/μιο του Michigan και στο Παν/μιο του Oakland. Ο τομέας εξειδίκευσής της είναι η Φωνητική και ενδιαφέρεται κυρίως για τη Λεκτική Πρόσληψη, τη διασύνδεση Φωνητικής-Φωνολογίας και την Ψυχο-γλωσσολογία. Έχει δημοσιεύσει σε  επιστημονικά περιοδικά και έχει συμμετάσχει σε συνέδρια Γλωσσολογίας και Φωνητικής. Στο New York College διδάσκει βασικά μαθήματα Γλωσσολογίας, εφαρμοσμένη Γλωσσολογία και Μεθοδολογία Έρευνας και επιβλέπει τη συγγραφή πτυχιακών και μεταπτυχιακών διατριβών.

Η κ. Ευα Κυπραίου διδάσκει Αγγλικά 15 χρόνια σε ιδιωτικά σχολεία και διεθνή κολλέγια στην Οξφόρδη, τη Νυρεμβεργη, τη Σαγκάη και (τα τελευταία 6 χρόνια) στην Αθήνα. Έχει δουλέψει με σπουδαστές όλων των ηλικιών και έχει σχεδιάσει και διδάξει διάφορα προγράμματα, όπως όλα τα Πτυχία Γλωσσομάθειας του Cambridge (συμπεριλαμβανομένου του IELTS), Αγγλικά για το Διεθνές Απολυτήριο (IB), Προετοιμασία για Βρετανικά Πανεπιστήμια (Foundation), Αγγλικά Ειδικών Σκοπών (ESP), και Ακαδημαϊκά Αγγλικά (EAP).  Η Αγγλική γλώσσα και η διδασκαλία της είναι κάτι το οποίο αγαπά. Αυτήν την αγάπη προσπαθεί να τη μετατρέψει σε κινητήριο ενέργεια και ενθουσιασμό έτσι ώστε να βοηθά τους σπουδαστές να αγαπήσουν με τη σειρά τους τα Αγγλικά, ή έστω να τα μάθουν με ευκολία και ευχαρίστηση έτσι ώστε να πετύχουν τους ακαδημαϊκούς τους στόχους. Είναι απόφοιτος του Μεταφραστικού Τμήματος (Ιόνιο Πανεπιστήμιο), έχω Μεταπτυχιακό στη Διαπολιτισμική Αγγλόφωνη Λογοτεχνία (Bayreuth University) και είναι κάτοχος του Διπλώματος Διδασκαλίας Αγγλικών DELTA (Cambridge University).

Η Δρ. Παναγιώτα Νικολέτου είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος (PhD) στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία από το Πανεπιστήμιο του Birmingham, Ηνωμένο Βασίλειο, μεταπτυχιακού διπλώματος (MA) στην εκπαίδευση με ειδίκευση στην διδασκαλία Αγγλικών ως ξένη γλώσσα από το Πανεπιστήμιο του Birmingham, Ηνωμένο Βασίλειο, προπτυχιακού διπλώματος (ΒΑ Hons) στην διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας από το Πανεπιστήμιο του Greenwich, Ηνωμένο Βασίλειο και προπτυχιακού διπλώματος στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Η Δρ. Νικολέτου εξειδικεύεται στην διδασκαλία στρατηγικών επικοινωνίας της γλώσσας σε διεθνείς φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον ως αποτέλεσμα του ερευνητικού της αντικειμένου. Στο New York College, είναι Λέκτορας και διδάσκει Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία, Ακαδημαϊκά Αγγλικά και ανάπτυξη επαγγελματικών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων, ενώ συνεχίζει τις ερευνητικές της δραστηριότητες στη διαχείριση της διαφορετικότητας και στην ψυχολογία του εκπαιδευόμενου στην απόκτηση Αγγλικών ως δεύτερη γλώσσα. Η έρευνα της έχει παρουσιαστεί σε διάφορα συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και είναι επίσης πιστοποιημένη ανώτερη εξετάστρια προφορικών στις εξετάσεις γλωσσομάθειας του Πανεπιστημίου του Michigan και  πιστοποιημένη εξετάστρια προφορικών στη LanguageCert και Europalso.

H Ευγενία Μαλικούτη είναι υποψήφια διδάκτωρ Γλωσσολογίας και Τουρκολογίας στο Πανεπιστήμιο Göttingen της Γερμανίας. Πτυχιούχος του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (κατεύθυνση Γλωσσολογίας) με μεταπτυχιακό τίτλο στη Θεωρητική Γλωσσολογία και απόφοιτος του Τμήματος Τουρκικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακό δίπλωμα Τουρκικών Σπουδών από το Πανεπιστήμιο Sabanci της Κωνσταντινούπολης. Για τις σπουδές της υπήρξε υπότροφος του ΙΚΥ, του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Ωνάσης, Κληροδοτημάτων του Πανεπιστημίου Αθηνών, και του DAAD. Ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια γλωσσών σε ενήλικες και μέσω διαδικτύου, διαθέτει εμπειρία στη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας, της Αγγλικής και της Τουρκικής. Τα ερευνητικά της ενδιαφέρονται περιλαμβάνουν τη γλωσσική επαφή και τη μεθοδολογία διδακτικής γλωσσών με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Στο New York College διδάσκει Κοινωνιογλωσσολογία, Σημασιολογία/Πραγματολογία, και Ακαδημαϊκή έρευνα και γραφή.

Ο Δρ. Γιάννης Παπαργύρης (PhD, CEA) εργάζεται στο χώρο της εκπαίδευσης για 15 περίπου χρόνια. Έχοντας ολοκληρώσει τη διδακτορική του διατριβή στο Πανεπιστήμιο του Birmingham, συνεργάστηκε με ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Από το 2015, εργάζεται στον όμιλο εταιρειών PeopleCert, ως υπεύθυνος του τμήματος ανάπτυξης εξεταστικών υλικών. Στο New York College διδάσκει μαθήματα σχετικά με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού αλλά και την αξιολόγηση γλωσσομάθειας.

https://www.languagecert.org/en/about-us/research-and-validation/research-team

https://www.herts.ac.uk/ciea/ciea-qualifications/educational-assessment-on-line-course/case-study-dr-yiannis-papargyris,-educational-assessor-online-course

Ο Δρ. Στέφανος Χερουβής έχει αποκτήσει Πτυχίο στη Γλωσσολογία από το University College Dublin, Μεταπτυχιακό τίτλο στη Γλωσσολογία από το Trinity College Dublin και Διδακτορικό στη Φιλοσοφία της Γλωσσολογίας, πάλι από το University College Dublin. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον στη μελέτη της γλώσσας ως φυσικό φαινόμενο και κυρίως στον τομέα της Καθολικής Γραμματικής. Σύμφωνα με τη Θεωρία της Καθολικής Γραμματικής του Noam Chomsky, οι άνθρωποι «γεννιούνται» με έναν έμφυτο βιολογικό μηχανισμό που καθοδηγεί τη διαδικασία απόκτησης της γλώσσας και καθορίζει την τελική της μορφή. Τον ενδιαφέρει, επίσης, η σχολική εκπαίδευση, ο ρόλος της τεχνολογίας, της καινοτομίας και της «ανοιχτότητας» και έχει εργαστεί σε Ευρωπαϊκές ερευνητικές πρωτοβουλίες μεγάλης κλίμακας. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει πολλά επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών σε αρκετές Ευρωπαϊκές χώρες, πολλά από αυτά στον τομέα της Διδασκαλίας της Αγγλικής ως Δεύτερης Γλώσσας (ESL). Έχει ζήσει και εργαστεί ως εκπαιδευτικός, καθηγητής πανεπιστημίου και ερευνητής σε τέσσερις χώρες του κόσμου.            

Ο Ρένος Γεωργίου είναι υποψήφιος διδάκτορας θεωρητικής Γλωσσολογίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών και υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) Ελλάδος. Είναι κάτοχος πτυχίου Λογοθεραπείας και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη θεωρητική Γλωσσολογία. Έχει λάβει υποτροφίες από το ΙΚΥ Κύπρου για τις προπτυχιακές και μεταπτυχιακές του σπουδές, καθώς και βραβείο από το ΙΚΥ Ελλάδος για την ακαδημαϊκή του επίδοση. Το γνωστικό πεδίο  στο οποίο εξειδικεύεται είναι το επίπεδο της Σύνταξης, καθώς και το διεπίπεδο Σύνταξης – Σημασιολογίας. Τα φαινόμενα που τον απασχολούν ερευνητικά είναι τα φαινόμενα μετακίνησης ως προς τη συντακτική και σημασιολογική τους αναπαράσταση, η σύγκριση μεταξύ Κοινής Νέας Ελληνικής και Κυπριακής Ελληνικής αλλά και οι γλωσσικές διαταραχές.  Έχει συμμετάσχει σε διεθνή συνέδρια και έχει δημοσιεύσει άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων. Αποτελεί μέλος της ερευνητικής ομάδας MiLA στόχος της οποίας είναι η ανάπτυξη ενός εργαλείου για την διάγνωση δυσκολιών στον τομέα της ‘Θεωρίας του Νου’ και γλωσσικών δυσκολιών σε πληθυσμούς με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.

Στο New York College Αθηνών διδάσκει τα μαθήματα ‘Γλωσσική δομή και Σημασία’ για το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ‘Διδασκαλία Αγγλικής Γλώσσας΄. ‘Συντακτικό και Σημασιολογία’ για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ‘Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία’.

Ο Δρ. Βασίλειος Ζορμπάς σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στο New York University (BA, MA).  Συνέχισε τις μεταπτυχιακές σπουδές του στο τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας του Columbia University (Teachers College) με δεύτερο μεταπτυχιακό τίτλο (Ed.M) και ειδίκευση στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία και Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας και με διδακτορικό (Ed.D) από το ίδιο τμήμα στη Διδακτική της Αγγλικής με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Δραματολογία.  Δίδαξε Λογοτεχνία και Γλώσσα σε φυσικούς ομιλητές (native speakers) και μη (ELL) της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Νέας Υόρκης. ΗΠΑ.   Ώς  μη τακτικός επίκουρος καθηγητής στο Hunter College (CUNY), δίδαξε μαθήματα Αγγλικής Φιλολογίας καθώς και επιτηρούσε αμειβόμενους ασκούμενους καθηγητές (student teachers).  Υπήρξε επίσης επιστημονικός συνεργάτης στο ΚΠΓ του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι μέλος ΣΕΠ στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Αγγλικής Φιλολογίας στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Πατρών και διδάσκει στο πρόγραμμα διδακτικής της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας στο New York College.   Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στα εξής: Το Δράμα στην Εκπαίδευση, Εναλλακτικοί τρόποι Αξιολόγησης, Σχεδιασμός Αναλυτικών Προγραμμάτων, Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών και Ποιοτική Έρευνα.

Καριέρα

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος, οι απόφοιτοι μπορούν να συνεχίσουν στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας που προσφέρεται από το Πανεπιστήμιο του Greenwich και το New York College.

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος, οι απόφοιτοι μπορούν να εργαστούν σε τομείς όπως: Διδασκαλία, Γλωσσολογία, Μετάφραση, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Εκδόσεις, Διοίκηση, κ.α.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


  • Το πρόγραμμα συνδυάζει την πρακτική κατάρτιση στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας με την ακαδημαϊκή μελέτη της γλώσσας και της επικοινωνίας.
  • Οδηγεί στην εξασφάλιση άδειας διδασκαλίας από το Eλληνικό Υπουργείο Παιδείας, καθώς οι απόφοιτοι μας απολαμβάνουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα που ανοίγουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, για την οποία υπάρχει όλο και μεγαλύτερη ζήτηση.
  • Στο πρώτο επίπεδο, οι φοιτητές λαμβάνουν τρία βασικά μαθήματα "core courses" και δύο επιπλέον μαθήματα που επιλέγονται από μια μεγάλη ποικιλία άλλων κλάδων μέσα στο σχολείο.
  • Στα επίπεδα δύο και τρία, οι φοιτητές ακολουθούν ένα πιο εξειδικευμένο πρόγραμμα σπουδών με τρία βασικά μαθήματα και ένα ή δύο επιπλέον μαθήματα επιλογής που επιλέγονται από μια μεγάλη ποικιλία άλλων ειδικοτήτων της σχολής.
  • Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ο απόφοιτος θα απολαύσει μια μεγάλη ποικιλία ευκαιριών σταδιοδρομίας σε διάφορους τομείς, όπως: Διδασκαλία, Γλωσσολογία, Μετάφραση, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Εκδόσεις, Διοίκηση, κ.α.
NEWSLETTER
NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο Newsletter για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα νέα & τις εκδηλώσεις μας!

Unsubscribe